کد خبر : 1692929 | 10 تیر 1399 ساعت 16:17 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

منوچهری – باقری؛ بمب انگیزه برابر استقلال

علیرغم شکست پارس جنوبی مقابل نفت آبادان، آنها خود را مهیای میزبانی مقابل استقلال می‌کنند تا به وضعیت خود در جدول سامان دهند.

منوچهری – باقری؛ بمب انگیزه برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که امیدوار بود بتواند در دیدار مقابل نفت آبادان به نتیجه مطلوبی دست یابد و شانس بقای خود را افزایش دهد، در دیداری که شاگردان هومن افاضلی در نیمه اول و در حالیکه بازی با نتیجه صفر – صفر پیش می‌رفت، یک صحنه مشکوک به پنالتی روی امین منوچهری نیز داشتند که داور دستور به ادامه بازی داد و در نهایت در شرایطی که محمد نوری، کاپیتان طلایی پوشان نیز دو موقعیت گل فوق العاده را از دست داد، با نتیجه شکست دو – صفر از آبادان بازگشتند.

 

اکنون شاگردان هومن افاضلی خود را مهیای دیدار حساس و سخت برابر استقلال می‌کنند. دیداری که در صورت دستیابی به نتیجه می‌تواند هم از حیث روحی و هم شرایط جدول، برای آنها حائر اهمیت باشد. در تیم پارس جنوبی امین منوچهری و میلاد باقری که سابقه حضور در استقلال را دارند، از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار هستند. منوچهری که بعد از جدایی از سایپا به استقلال پیوسته بود، با بدشانسی بزرگی در جمع آبی‌پوشان مواجه شد و نتوانست شرایط خوبی را در این تیم تجربه کند. میلاد باقری نیز که در نیم فصل به پارس جنوبی پیوسته و در خط میانی این تیم نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته، در نیم فصلی که در استقلال حضور داشت، شانس بازی به دست نیاورد تا اکنون به دنبال نشان دادن توانایی خود مقابل تیمش سابقش باشد و در نهایت بتوانند پارس جنوبی را به نتیجه مطلوب برساند.

دیدگاه‌ها