کد خبر : 1692944 | 10 تیر 1399 ساعت 17:26 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور خسوس به جمع کادر فنی قطعی نشده

شمس: تیم امید در تورنمت تایلند حاضر می‌شود

عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با توجه به انصراف سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از حضور در تورنمت تایلند، تیم ملی (ب) به این تورنمت اعزام می‌شود.

شمس: تیم امید در تورنمت  تایلند حاضر می‌شود

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، حسین شمس در مورد جلسه امروز کمیته فنی که با حضور نبی دبیرکل فدراسیون، مهرشاد ماجدی و ساکت عضو کمیته فنی و داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال و سید محمد  ناظم الشریعه برگزار شد، اظهار داشت: جلسه  خوبی بود و تصمیمات خوبی در رابطه با تیم‌های ملی گرفته شد. در اولین دستور  با توجه به انصراف ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران از تورنمنت تایلند، به این دلیل که تیم ملی در بازی‌های آسیایی با این تیم همگروه است از حضور در این تورنمنت استعفا داد و طبق تصمیم کمیته فنی مقرر گردید که تیم امید (ب) در این تورنمنت حضور داشته باشد.

 

عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد حضور خسوس به عنوان مدیر فنی و محمد رضا حیدریان به عنوان مربی که به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شدند، عنوان کرد: هنوز حضور خسوس در کادر فنی تیم ملی قطعی نشده است و قرار است وی به ایران بیاید و فدراسیون با وی یک قرارداد سه ماهه منعقد کند اما حضور  محمدرضا حیدریان در کادر فنی قطعی شده است.

 

وی همچنین در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت:  قرار است دو تیم بزرگسالان و و زیر 20 سال در تورنمت شیراز که با حضور تیم‌های کویت، عراق، بلاروس و آذربایجان برگزار میشود، به میدان بروند. این تورنمنت از 22 شهریور در شهر صدرا شیراز برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مهرماه هم قرار است تیم ملی یک بازی تدارکاتی با تیم ملی آذربایجان داشته باشد و همچنین تیم زیر  20 سال هم قرار یک بازی تدارکاتی با تیم ملی زیر 20 سال فرانسه داشته باشد.

دیدگاه‌ها