کد خبر : 1692946 | 10 تیر 1399 ساعت 17:53 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

باید با کرونا زندگی کنیم؛ 

فکری: نمی‌توانم در مورد استقلال صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تیمش دیگر نگرانی بابت سقوط ندارد و به کسب رتبه تک رقمی می اندیشد.

فکری: نمی‌توانم در مورد استقلال صحبت کنم 

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری که دو پیروزی بسیار روحیه بخش به همراه نساجی مازندران کسب کرده و تیمش دیگر خطر سقوط تهدیدش نمی کند، در گفتگو با خبرنگارانی که از او در مورد شرایط قرمزپوشان نساجی مازندران پرسیدند، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: از زمان آمدن من دو بازی انجام دادیم. قبل از کرونا با ماشین سازی بازی کردیم و یک برد روحیه بخش آوردیم. این سه امتیاز حواشی و استرس را از بازیکنان تیم دور کرد؛ چرا که مدتی نتایج خوبی نگرفته بودند. در این مدت هم تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و در دسترس بودند. 


او سپس با اشاره به پیروزی برابر تراکتور بیان کرد: بچه ها خیلی خوب بازی کردند، مقابل تیمی که مدعی است و شانس کسب سهمیه آسیایی دارد. خدا رو شکر با این سه امتیاز خیالمان دیگر راحت است که تیم دغدغه سقوط ندارد و بچه ها با استرس کمتری بازی خواهند کرد. امیدوارم در بازی های آینده هم امتیازاتی به دست بیاوریم که جایگاهمان را بهتر کنیم و تک رقمی شویم.


فکری در مورد نمایش دفاعی تیمش عنوان کرد: ما هم در بحث فاز تدافعی و هم فاز تهاجمی فرصت خوبی داشتیم و با بچه ها کار کردیم. زود هم به گل رسیدیم و خوب دفاع کردیم و موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم. یک  پنالتی هم کارشناسان گفته اند باید برای ما گرفته می شد. در مجموع هم خوب دفاع کردیم و هم خوب حمله کردیم. فرصت هایی هم داشتند که درخشش حقیقی مانع گلزنی آنها شد. بچه های ما هم دفاع تیمی خوبی داشتند.

 

 

1506969

 


از فکری درباره افزایش آمار ابتلا به کرونا پرسیده شد و اینکه آیا امکان رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد یا خیر. او گفت: کرونا به این زودی ها از بین نخواهد رفت و ما باید با کرونا زندگی کنیم. از طرفی باید فاصله های اجتماعی را رعایت می کنیم. این موارد بهداشتی را اگر رعایت کنیم، زمان می خریم تا داروهای این بیماری تولید شود. در مجموع ولی مسئولان برگزاری مسابقات تا جایی که می توانستند، هم نکات بهداشتی و هم فاصله را رعایت کرده اند تا مشکلی ایجاد نشود. باید لیگ امسال را تمام کنیم. برای فصل بعد حال فرصت داریم.


سوال انتهایی از فکری در رابطه با شرایط استقلال بود. او در واکنش به شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: ما با هواداران تیم زندگی کرده ایم و می دانیم چه می کشند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا ما هم استقلالی ها را می بینیم، خوشحال باشند. چون در استقلال نیستم نمی توانم در مورد این تیم اظهارنظر کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها