کد خبر : 1692954 | 10 تیر 1399 ساعت 18:27 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پایان قرارداد با یووه

مسیر باز برای پیوستن آلگری به پاری سن ژرمن

مکس آلگری حالا بدون مشکل می تواند با هر باشگاهی که می خواهد قرارداد ببندد. پی اس جی را مقصد بعدی او می دانند.

مسیر باز برای پیوستن آلگری به پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس پس از اتمام قراردادش با این باشگاه، حالا آماده بازگشت به فوتبال است.

 

 

1478392

 

 

آلگری تابستان سال گذشته برکنار شد و جای خود رابه مائوریتزیو ساری داد. این در حالی بود که او هنوز یک سال دیگر با بیانکونری قرارداد داشت. به این ترتیب یوونتوس می‌بایست تا پایان قراردادش به آلگری دستمزد می‌داد و هر تیمی هم که خواهان استخدام او بود، می‌بایست نظر بیانکونری را جلب می‌کرد.

این قرارداد اما امروز رسماً به پایان رسید و حالا آلگری 52 ساله می‌تواند بدون نیاز به کسب مجوز باشگاه یوونتوس به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود. در طرف مقابل هم یووه دیگر مجبور به پرداخت حقوق هفت میلیون یورویی او نیست.

آلگری در فاصله سال‌های 2014 تا 2019 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و با این تیم پنج فصل متوالی قهرمان سری آ شد و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسید.گفته می‌شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درصدد استخدام آلگری است. هدایت این تیم در حال حاضر برعهده توماس توخل است، اما احتمال برکناری او در صورت ناکامی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

پیش از پاری‌سن‌ژرمن هم از منچستریونایتد به‌عنوان مشتری آلگری نام برده می‌شد، اما سران این باشگاه اوله گنار سولسشر را استخدام کردند.

 

 

1468317

دیدگاه‌ها