کد خبر : 1692964 | 10 تیر 1399 ساعت 18:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو ندارد

لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر احتمالا در این تیم ماندنی خواهد شد.

بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا مدت هاست برای خرید خرید لائوتارو مارتینز اقدام کرده و مذاکرات مدیران این تیم با باشگاه اینتر آغاز شده است. اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا مانع بزرگی سر راه بارسلونا محسوب می شود و در حال حاضر شرایط به گونه ای است که احتمالا لائوتارو مارتینز در فصل بعد نیز برای اینتر به میدان خواهد رفت.

 

1502061

 

امروز گاتزتا در گزارشی مدعی شد اینتر به جز حالت پرداخت بند 111 میلیون یورویی قرارداد این بازیکن حاضر به فروش لائوتارو مارتینز به بارسا نخواهد شد و همه چیز به سوی ماندن لائوتارو در اینتر پیش می رود. بارسلونا فرصت زیادی ندارد و هفته آینده مدت زمان فعال سازی بند فسخ مهاجم نراتزوری  به پایان می رسد. مدیران بارسلونا طی مذاکرات اخیر نتیجه موفقی نگرفته اند و هنوز نتوانسته اند به پرداخت این رقم و خواسته اینتر نزدیک شود.

 

اینتر پس از پایان مهلت پرداخت بند در هفته آتی، پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد بیشتر را به لائوتارو ارائه خواهد کرد و امیدوار به توافق با این بازیکن است. بدین ترتیب حداقل در تابستان فعلی بعید است بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو مارتینز داشه باشد و او احتملا فصل بعد نیز لباس اینتر را بر تن خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها