کد خبر : 1692966 | 10 تیر 1399 ساعت 19:21 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

این جلسات را به صورت مستمر ادامه می دهیم؛ 

هراتیان: سازمان لیگ در اجرای پروتکل‌ها نمره قبولی گرفته

زهره هراتیان رئیس ایفمارک می گوید سازمان لیگ ایران عملکرد خوبی در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته است.

هراتیان: سازمان لیگ در اجرای پروتکل‌ها نمره قبولی گرفته 

به گزارش "ورزش سه"، زهره هراتیان یکی از افرادی بود که امروز در جلسه تشکیل شده در فدراسیون فوتبال حضور داشت؛ جلسه ای که سهیل مهدی از آن با عنوان اولین جلسه کرونا در لیگ یاد کرده است.
در پایان این جلسه زهره هراتیان رئیس ایفمارک در گفتگو با خبرنگاران اینطور حرف هایش را آغاز کرد: کلیات جلسه در مورد برگزاری مسابقات در شرایط کرونا بود. از تمام گروه ها نیز نماینده ها حضور داشتند.


او ادامه داد: جلسه در مورد گزارشی در مورد پیش بینی های پزشکی و اتفاقاتی است که قرار است اتفافات بیفتد. هر کمیته دغدغه خودش را مطرح کرد. قرار است این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد و در هر حوزه بانوان، آقایان، فوتسال و فوتبال  این کارگروه برنامه ریزی مناسب را انجام دهد.


هراتیان در پاسخ به این شایعه که آیا ممکن است دوباره لیگ به حالت تعلیق دربیاید، عنوان کرد: همانطور که فیفا اعلام کرده، وزارت بهداشت و درمان باید نظر نهایی را در این مورد بدهد و تا این لحظه هم که وزارت بهداشت موضعی نداشته است.


او در مورد اینکه تست های مثبت شده در باشگاه ها محرمانه است، اضافه کرد: در مورد مثبت یا منفی شدن، اسناد محرمانه است. من می تونم این را به شما بگویم، چیزهایی که در پروتکل مطرح شده و چیزی که سازمان لیگ انجام داده، نمره قبولی به سازمان لیگ می دهد. ناظران ایفمارک و فدراسیون پزشکی و ورزشی هم بوده اند. فیلم ها را گرفته ایم و از شرایط راضی هستیم. تمام تلاشمان را می کنیم که شرایط بهتر شود.

دیدگاه‌ها