کد خبر : 1692971 | 10 تیر 1399 ساعت 18:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی و امیدواری به درخشش برابر سیمئونه

لیونل مسی امیدوار است در دیدار مقابل اتلتیکومادرید دوباره موفق به گلزنی شود.

لیونل مسی و امیدواری به درخشش برابر سیمئونه


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان 32 ساله بارسلونا در سه دیدار اخیر این تیم برابر سویا، اتلتیکو بیلبائو و سلتاویگو در گلزنی ناکام مانده و در انتظار برای به ثمر رساندن گل شماره 700 در لباس بارسلونا است. کاتالان ها بامداد فردا در دیداری مهم در نوکمپ به مصاف اتلتیکومادرید خواهند رفت و لیونل مسی امیدوار به تکرار درخشش همیشگی برابر شاگردان دیگو سیمئونه است.

 

1507544

 

لیونل مسی تا به حال 31 گل مقابل اتلتیکومادرید به ثمر رسانده است که 17 تای آن در استادیوم نیوکمپ بوده است. این ستاره 32 ساله در مجموع 25 بار در لالیگا موفق به باز کردن دروازه روخی بلانکوس شده است. همچنین مسی تا به حال 11 بار برابر اتلتیکوی تحت هدایت دیگو سیمئونه موفق به گلزنی شد و هیچ بازیکنی به اندازه او در این زمینه موفق ظاهر نشده است.

 

با این کارنامه، لیونل مسی امیدوار است در این دیدار نیز بتواند دروازه یان اوبلاک را باز کند تا امیدهای بارسلونا برای فتح لالیگا زنده بماند. اتلتیکومادرید در هقته های اخیر نمایش موففی داشته و کار لیونل مسی برای گلزنی مقابل این تیم آسان نیست. اما نباید فراموش کرد دیگو سیمئونه در 16 بازی لالیگایی مقابل بارسلونا هرگز پیروز شده و 5 تساوی و 11 شکست حاصل کار این تیم بوده است.

دیدگاه‌ها