کد خبر : 1692973 | 10 تیر 1399 ساعت 19:48 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

مجوز وزیر ارتباطات به استقلال– پرسپولیس برای "وس"

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در جلسه با معاون وزیر ارتباطات در خصوص شرایط بهره‌مندی از خدمات "وس" را پیگیری کردند.

مجوز وزیر ارتباطات به استقلال– پرسپولیس برای "وس"

به گزارش "ورزش سه"، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) ) که به اختصار VAS نامیده می‌شوند، از چندی پیش از سوی وزیر ارتباطات با ممنوعیت مواجه شد. مهم‌ترین موضوعات خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شامل مسابقات و رای‌گیری، تبلیغات موبایلی، پرداخت موبایلی، تلویزیون آنلاین، پخش یا دانلود موسیقی، زنگ انتظار تماس، بازی آنلاین، خدمات ورزشی و اطلاع‌رسانی این قبیل سرویس‌ها می‌شود.

 

با این حال محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اواسط سال 97 با اعلام این موضوع، از قطع کامل این خدمات روی گوشی مشترکین خبر داد. موضوعی که باعث شد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که طی این مدت از طریق ایجاد کمپین‌های حمایتی از سوی هواداران خود به منابع مالی دست می‌یافتند کاملا به دردسر بیفتند و مشکل مالی بزرگی گریبان آنها را بگیرد.

 

در این رابطه ظهر امروز مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس (احمد سعادتمند و علی رغبتی) طی جلسه‌ای که با همراهی کارگزاران دو باشگاه بود، با حضور در نزد معاون وزیر اطلاعات به این موضوع پرداختند. مدیران دو باشگاه با اشاره به حمایت هواداران و مشکلات مالی که در این راستا گریبان آنها در برای تامین بودجه و مسائل دیگر در بر گرفته، توانستند نظر مثبت او را برای شروع و پایان ممنوعیت این بخش (وس) برای دو باشگاه را تامین کنند و در این زمینه قرار است طی جلسات بعدی پاسخ نهایی برای آزادسازی این بخش از خدمات برای هواداران دو تیم اعلام شود.

 

موضوعی که در صورت تایید شاید بتواند همانند سالیان گذشته بخش عمده مشکلات مالی دو باشگاه را برطرف کند.

دیدگاه‌ها