کد خبر : 1692976 | 10 تیر 1399 ساعت 19:40 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

جیمز میلنر:

افتخار می کنم بازیکن لیورپول هستم

جیمز میلنر، ستاره باتجربه لیورپول در مورد روند قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

افتخار می کنم بازیکن لیورپول هستم

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته و بعد از سه دهه موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد. جیمز میلنر مدعی شد آنها وقتی فصل گذشته علیرغم کسب 97 امتیاز موفق به فتح عنوان قهرمانی نشدند، تصمیم گرفتند در این فصل عملکرد بهتری ارائه دهند و در نهایت این هدف محقق شد.

 

1506572

 

جیمز میلنر گفت: "برخی از مردم تصور می کردند با انتقال از سیتی به لیورپول مرتکب اشتباه بزرگی شده ام و من مششکلی با این موضوع نداشتم، زیرا این انگیزه ای است که می تواند باعث پیشرفت شود. من این شانس را داشتم که در سیتی بمانم یا راهی لیورپول شوم، اما وقتی احتمال رفتن به لیورپول را داشته باشید این کار را می کنید.

 

وقتی به لیورپول ملحق شدم حرف هایی در مورد احتمال بالای قهرمانی در لیگ و نرسیدن به آن را می شنیدم. باید کاری می کردیم این ذهنیت از بین برود و حالا شما می توانید متوجه پیشرفت ما شوید. گرفتن 97 امتیاز و مغلوب شدن تنها در یک بازی، اما عدم قهرمانی در لیگ، یا باعث ساخته شدن آینده و یا شکست خوردن می شود. هم می توانستیم با خودمان بگویمم دیگر چه کاری می توان انجام داد و هم می توانستیم به فکر بهتر شدن باشیم. قهرمان شدن در لیگ برتر فوق العاده است و من افتخار می کنم که عضوی از این تیم هستم."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها