کد خبر : 1692985 | 10 تیر 1399 ساعت 21:05 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه کاظمی برای پرسپولیس نیست!

در حالی که باشگاه پرسپولیس به دنبال میزبانی از شاهین در ورزشگاه شهید کاظمی است، معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که این ورزشگاه تحت مالکیت پرسپولیس نیست.

ورزشگاه کاظمی برای پرسپولیس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس نامه نگاری خود برای میزبانی از تیم شاهین در ورزشگاه شهید کاظمی را آغاز کرده و امیدوار است که برای صرفه جویی در هزینه ها، بازی خود را در استادیوم اختصاصی به انجام برساند. اما حالا جمشید تقی زاده معاون امور حقیقی وزارت ورزش در گفتگویی با اشاره به دارایی های پرسپولیس و استقلال گفته است: «واگذاری این دو مجموعه به دو باشگاه در حد طرح موضوع بود. ما مطالباتی از شهرداری داریم که در جریان پیگیری و بررسی جوانب مختلف آن، این مسئله مطرح شد. مذاکرات برای آن هم همچنان در حال انجام است اما این دو مجموعه را نمی‌توان جزو دارایی‌های سرخابی‌ها به حساب آورد.»

 

این در حالی است که پرسپولیسی ها امیدوار بودند ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار بگیرند تا حتی در بازی های رسمی نیز از آن استفاده کنند. همچنین مسئولان پرسپولیس ابراز امیدواری کرده بودند که این مجموعه به سرخ ها معرفی شود. نکته جالب این که پرسپولیسی ها در چهار سال اخیر در این استادیوم مستقر بوده اند و حالا اگر این ورزشگاه به آن ها نرسد، باید زمین تمرینی خود را تغییر کنند.

 

تقی زاده درباره دارایی های پرسپولیس و استقلال هم گفت:  با تصویب هیأت وزیران و به منظور افزایش سرمایه، کمپ حجازی به استقلال واگذار شد و مقدمات واگذاری مجموعه شهدای گمنام به پرسپولیس هم در حال انجام است. اینها در راستای مهیا شدن شرایط برای ورود دو باشگاه به بورس انجام شده است.

دیدگاه‌ها