کد خبر : 1693008 | 10 تیر 1399 ساعت 22:55 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت پیشنهادی یونایتد برای سانچو مشخص شد

اسکای اسپورتس ادعا می کند که منچستریونایتد حداقل در نقل و انتقالات پیش رو، حاضر نیست مبلغی بیش از 50 میلیون پوند برای جذب جیدون سانچو پرداخت کند.

قیمت پیشنهادی یونایتد برای سانچو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو ستاره 20 ساله انگلیسی در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان بوروسیا دورتموند بوده و با 17 گل خود در فصل جاری نقش مهمی در نایب قهرمانی زردپوشان داشت.

سانچو با تنها 7 میلیون یورو از سیتی به خدمت گرفته شد و خیلی زود ثابت کرد که باشگاه انگلیسی او را تا چه اندازه ارزان و مفت از دست داده است. ارزش کنونی سانچو 120 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

 

1503222

 

 

در هفته‌های گذشته ما صحبت های زیادی در رابطه با علاقه لیورپول به جذب این بازیکن مطرح شده بود اما با این حال امروز یورگن کلوپ اعلام کرد که این باشگاه در نقل و انتقالات پیش رو تنها به حفظ ستاره های خود فکر می‌کند و خرید بزرگ نخواهد داشت.

 

از طرفی رقیب سنتی لیورپول یعنی منچستریونایتد نیز یک مشتری جدی برای ستاره انگلیسی محسوب می شود. با این حال و در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که شیاطین سرخ حداقل در نقل و انتقالات پیش رو حاضر نیستند که مبلغی بیشتر از 50 میلیون پوند برای جذب جیدون سانچو هزینه کنند؛ چیزی که با خواسته های باشگاه آلمانی فاصله بسیار زیادی دارد.

دیدگاه‌ها