کد خبر : 1693027 | 11 تیر 1399 ساعت 02:20 | 77.7K بازدید | 6 دیدگاه

بارسلونا 2-2 اتلتیکو: خداحافظ قهرمانی، خداحافظ ستین؟

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل اتلتیکو مادرید با تساوی 2-2 متوقف شد و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.

بارسلونا 2-2 اتلتیکو: خداحافظ قهرمانی، خداحافظ ستین؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کیکه ستین که با توقف مقابل سلتاویگو، دو امتیاز در جدول از رئال عقب افتاده بودند، در دیدار امشب مقابل اتلتیکو هم نتوانستند به سه امتیاز برسند تا اکنون رئالی ها این فرصت را داشته باشند تا فاصله پنج هفته به پایان رقابت ها، به 4 امتیاز افزایش بدهند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6، روی ارسال کاراسکو، اتلتیکو می توانست به گل برسد دیگو کاستا و خیمنز نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.  دو دقیقه بعد، اشتباه توماس پارتی باعث شد تا راکیتیچ صاحب موقعیت شود اما ضربه او را یان اوبلاک با یک واکنش خوب دفع کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 11 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه اتلتیکو بود که دیگو کاستا در تلاش برای دفع توپ، دروازه خودی را باز کرد.

 

1507620

 

اما این برتری چندان پایدار نبود و اتلتیکو خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد. کاراسکو که با یک حرکت دیدنی و پشت سر گذاشتن پیکه، وارد محوطه جریمه بارسا شد، توسط ویدال با خطا متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

ابتدا دیگو کاستا پشت توپ قرار گرفت اما ضربه اش را تراشتگن مهار کرد. ولی داور به دلیل ورود بازیکنان به محوطه جریمه، دستور به تکرار ضربه داد. این بار سائول پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن تراشتگن، کار را به تساوی کشید.

 

1507623

 

سه دقیقه بعد بارسا می توانست بار دیگر پیش بیفتد اما ضربه تماشایی مسی به تیر دروازه اتلتیکو برخورد کرد. حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26، پاس خوب یوردی آلبا، مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه ستاره آرژانتینی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان اتلتیکو هم حملاتی روی دروازه بارسا داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 42، ضربه مسی بعد از برخورد به سائول تغییر جهت داد و چیزی نمانده بود که به گل دوم بارسا تبدیل شود اما اوبلاک با یک واکنش به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

در دقایق تلف شده نیمه اول، این اتلتیکو بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما پیکه مانع از گلزنی کاراسکو شد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. خطای فیلیپه روی سمدو در محوطه جریمه اتلتیکو باعث شد تا داور این بار یک ضربه پنالتی به سود بارسا اعلام کند. مسی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دیدنی، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1507637

 

در دقیقه 56، روی ارسال آریاس، دیگو کاستا می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او بالاتر از پیکه، راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 61، اتلتیکو بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار سمدو بود که کاراسکو را در محوطه جریمه بارسا سرنگون کرد و داور برای سومین بار در این دیدار، نقطه پنالتی را نشان داد. این بار هم سائول پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم واکنش خوب تراشتگن و تاثیری که روی توپ گذاشت، دروازه بارسا باز شد.

بارسایی ها که دوباره پیروزی را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 71، روی پاس سمدو، ویدال می توانست دروازه اتلتیکو را باز کند اما ضربه او راهی به چهارچوب پیدا نکرد. 4 دقیقه بعد روی ارسال آلبا، ویدال بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او نیز نتوانست دروازه اتلتیکو را باز کند.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها