کد خبر : 1693048 | 11 تیر 1399 ساعت 09:35 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای قهرمانی ذوب آهن، 100 درصد توانم را گذاشتم

اندوی:هنوز در اینستاگرام فحش آن بازی را می‌دهند

دروازه بلندقامت سالهای نه چندان دور ذوب آهن درباره دوئل فراموش نشدنی تیمش برابر فولاد، در آستانه قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد در فصلی که شکست سنگین ذوبی‌ها، منتج به قهرمانی استقلال شد.

اندوی:هنوز در اینستاگرام فحش آن بازی را می‌دهند

به گزارش "ورزش سه" در گفتگو با سیمای استانی اصفهان، عیسی اندوی سنگربان سابق ذوب آهن که مسلط به زبان فارسی هم بود، درباره آخرین شرایط فوتبالی‌اش گفت: ممنون و سپاسگزار هستم که این شانس را به من دادید تا بتوانم به مردم ایران سلام کنم؛ در حال حاضر لیگ دسته چهارم فرانسه بازی می‌کنم و در کنار همسرم و دو دخترم در پاریس زندگی می‌کنم. همزمان کلاس های مربیگری را هم می‌گذرانم، من در اصفهان میتوانم بگویم بزرگ شده‌ام و خیلی دلم برای اصفهان تنگ شده است و خیلی خوشحال می‌شوم دوباره روزی به اصفهان برگردم.

 

سنگربان سابق ذوب آهن که خاطرات شیرین بسیاری در این تیم دارد، درباره دوئل فراموش نشدنی برابر فولاد (از دست دادن شانس قهرمانی ذوب آهن) توضیح داد: نمی‌دانم چی شد اما در آن بازی همه تلاش کردیم تا بتوانیم با کسب یک امتیاز در آن مسابقه، به قهرمانی لیگ برتر برسیم؛ من مطمئنم خواست خدا بود که ما به فولاد ببازیم و جام قهرمانی را از دست بدهیم. بعد از آن بازی، تلاش فراوان کردیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم و خوشحالم که توانستم در ذوب آهن، قهرمان جام حذفی شوم.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره حواشی بازی با فولاد صحبت‌هایش را تکرار کرد و توضیح داد: بازی با فولاد مانند همه بازی‌ها بود و همه فکر می‌کردیم ذوب آهن قهرمان لیگ می‌شود اما متاسفانه نشد و نتوانستیم برابر این فولاد، بازی خوبی را داشته باشیم؛ من هیچ حرفی درباره آن بازی ندارم و همیشه همه تمام تلاشم را انجام دادم و هیچوقت کم نگذاشته‌ام و مطمئنم آن نتیجه هم خواست خدا بود. عده‌ای هستند که پشت سر من حرف می‌زنند و حتی در اینستاگرام به من فحاشی کردند، برایم اهمیتی ندارد و من الان هم در لیگ فرانسه بیشتر از آن‌که حرف میزنم، تلاش می‌کنم تا خوب بازی کنم. در بازی با فولاد هم تکرار می‌کنم که همه باهم می‌بریم و همه با هم می‌بازیم و من در آن بازی 100 درصد توانم را گذاشتم.

 

وی در پایان از سعید آذری، رسول کربکندی، مسعود ابراهیم زاده و چند چهره شاخص دیگر ذوب آهن هم به عنوان "برادر" یاد کرد و گفت از آن‌ها خاطرات خوب و شیرینی دارد و بابت همه چیز از آن‌ها ممنون و قدردان است.

دیدگاه‌ها