کد خبر : 1693051 | 11 تیر 1399 ساعت 09:40 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید ستین از مسی: او همچنان می‌درخشد

کیکه ستین سرمربی بارسلونا از لیونل مسی کاپیتان تیمش تمجید کرد و گفت رسیدن به هفتصدمین گل زده، سقف موفقیت‌های مسی نیست و او هنوز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

تمجید ستین از مسی: او همچنان می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا دیشب در مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه 2-2 متوقف شد تا فاصله‌اش از قهرمانی در لالیگا بیش از پیش افزایش یابد، لیونل مسی ابرستاره بارسا در این دیدار به رکوردی خارق‌العاده دست یافت و موفق شد هفتصدمین گل خود را وارد دروازه اتلتیکو کند. این بهانه‌ای برای کیکه ستین سرمربی به شدت تحت فشار بارسا بود تا در پایان بازی زبان به تمجید از ستاره آرژانتینی‌اش باز کند.

 

1507653

 

مسی در دقیقه 50 بازی دیشب درحالیکه بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه پاننکا هفتصدمین گل دوران فوتبالی‌اش را به ثمر رساند. او از این تعداد 630 گل را برای بارسلونا و 70 گل را برای تیم ملی آرژانتین زده است.

 

کیکه ستین که در روزهای اخیر شایعات درباره تنش میان او و کادر فنی‌اش با لیونل مسی به اوج رسیده در پایان بازی گفت:" کسی نمی‌تواند تشخیص دهد که بازیکنی در حد و اندازه مسی، سقف موفقیت‌هایش کجا است".

 

1507655

 

ستین در ادامه صحبت‌هایش درباره بازی مقابل اتلتیکو گفت:" من از بازی تیم کاملا راضی‌ام. درست است که ما نتوانستیم پیروز شویم ولی در بخش‌هایی از مسابقه کنترل بازی را خیلی خوب در اختیار داشتیم. در مقابل تیمی مثل اتلتیکو این اصلا کار راحتی نیست. آنها تیمی منظم هستند و من از عملکرد بازیکنانم در میدان کاملا راضی‌ام".

 

ستین در ادامه گفت:" احساس نمی‌کنم در خطر و در معرض تهدید قرار گرفته‌ام. خیلی ناراحت‌کننده است که مشکلات‌ ما روز به روز بیشتر می‌شود. از دست دادن سه امتیاز این بازی یعنی اینکه فاصله‌مان با قهرمانی بیشتر شده. ولی ما باید به تلاش ادامه بدهیم و یادمان باشد که اتلتیکو تیم خوبی است".

 

 

دیدگاه‌ها