کد خبر : 1693053 | 11 تیر 1399 ساعت 10:00 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

ساری: یوونتوس با نبوغ فردی سه ستاره‌اش پیروز شد

ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل جنوا اذعان کرد پیروزی در این بازی نتیجه درخشش فردی و تکنیکی برخی ستاره‌هایش بوده و نه عملکرد تیم.

ساری: یوونتوس با نبوغ فردی سه ستاره‌اش پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در زمین جنوا به مصاف این تیم رفت و موفق شد با سه گل از طرف دیبالا، کریستیانو رونالدو و داگلاس کاستا حریف را 3-1 شکست داده و سه امتیاز مهم این بازی را به حساب خود واریز کند. ماتوریتزیو ساری، سرمربی یووه در پایان مسابقه به تمجید از تکنیک استثنایی کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و داگلاس کاستا پرداخت و گفت درخشش فردی این ستاره‌ها عامل پیروزی بیانکونری بوده و نه عملکرد کلی تیم.

 

دیبالا در دقیقه 50 با یک حرکت انفرادی زیبا اولین گل بازی را به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو شش دقیقه بعد با یک شوت سهمگین دومین گل یووه را وارد دروازه کرد. داگلاس کاستای تعویضی هم در دقیقه 73 با حرکتی زیبا گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تک‌گل جنوا در دقیقه 76 تغییری در نتیجه بوجود نیاورد.

 

1507658

 

ساری در پایان بازی گفت:"ما در نیمه دوم پیشتاز میدان بودیم و البته این را مدیون چند بازیکن‌مان بودیم. ما روی سه حرکت عالی فردی توسط سه بازیکن‌مان به گل رسیدیم. حرکت مارپیچی درخشان دیبالا، شوت سرکش و استثنایی رونالدو با دقت و قدرت بی‌نظیرش، و ضربه زیبای داگلاس کاستا".

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" ما به این ترتیب بود که توانستیم در این بازی پیروز شویم. به لطف درخشش فردی و تکنیک بی‌نظیر ستاره‌هایمان".

 

1507657

 

 

دیدگاه‌ها