کد خبر : 1693071 | 11 تیر 1399 ساعت 11:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: عضویت صالح‌حمیدزیچ در هیات‌مدیره بایرن

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ رسما به عضویت هیات‌مدیره این باشگاه درآمد.

رسمی: عضویت صالح‌حمیدزیچ در هیات‌مدیره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ ستاره سابق بایرن مونیخ که مدتی است به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت می‌کند امروز رسما به عضویت هیات‌مدیره باشگاه درآمد تا از این پس نقش پررنگ‌تری در تصمیمات مدیریتی باشگاه بازی کند. او همچنان مدیریت ورزشی بایرن را هم عهده‌دار است و در عین حال در جلسات هیات‌مدیره شرکت خواهد کرد.

 

1507674

 

منصوب شدن صالح‌حمیدزیچ به عضویت در هیات‌مدیره بایرن از تاریخ امروز رسمی خواهد شد. علاوه بر حمیدزیچ، دیگر اعضای هیات‌مدیره باشگاه بایرن عبارتند از : کارل هاینتس رومینیگه، یان کریستین درسن، آندرئاس یونگ، یورگ واکر و اولیور کان.

 

صالح حمیدزیچ که در دوران فوتبالی‌اش سالها با پیراهن بایرن مونیخ درخشید و یکی از ستاره‌های محبوب هواداران باواریایی بود بعد از بازنشستگی مدتی به عنوان سفیر باشگاه فعالیت می‌کرد. او در سال 2017 به عنوان مدیر ورزشی بایرن منصوب شد.

 

در اوایل کار حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی رسانه‌های آلمانی با او رابطه خوبی نداشتند و هر روز مقالات و یادداشت‌هایی در انتقاد از او منتشر می‌کردند. اما رومینیگه و رئیس وقت باشگاه، اولی هوینس از مدیر ورزشی خود دفاع کردند و به تدریج صالح حمیدزیچ موفق شد رابطه خود را با رسانه‌ها ارتقا دهد.

 

 

دیدگاه‌ها