کد خبر : 1693096 | 11 تیر 1399 ساعت 13:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینکه مجیدی گفته دو جام می گیریم، امیدوار کننده است

فریبا: استقلال باید با دیاباته برخورد می کرد

پیشکسوت استقلال گفت: اینکه مجیدی می گوید دو جام دیگر را می گیریم، حرف خیلی خوبی است چون امید را به بازیکنان و هواداران داده.

فریبا: استقلال باید با دیاباته برخورد می کرد

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این روزهای آبی پوشان در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت: حدود 20 روز که هنوز لیگ شروع نشده بود، گفته بودم که با شروع مسابقات گرفتار مصدومیت های زیاد خواهیم شد؛ نه در استقلال بلکه در همه تیم ها. ما ایرانی ها یاد نگرفتیم وقتی را در کار خودمان قرار می دهند، از آن فرصت نهایت استفاده را ببریم. کادرفنی استقلال برای تعطیلات به بازیکنان برنامه ای داده بود و اکثر بازیکنان خودشان را سر وزن نگه داشته بودند، اما کار گروهی با کار انفرادی متفاوت است. برخی از بازیکنان مثل آقای دیاباته رفتند و با 10 کیلو اضافه وزن برگشتند و باشگاه هم هیچ برخوردی نداشته. نمی گویم باید برخورد شدید داشته باشند، اما وقتی یک بازیکن از کادرفنی برنامه گرفته تا بدن خودش را آماده نگه دارد، باید مسئولیت پذیر باشد. متاسفانه دیاباته هم مثل دوران بازیگری من است که چند روز تمرین نکند، سریعا اضافه وزن پیدا می کند. 


وی افزود: تعداد مصدومان استقلال خیلی زیاد شده. همین بازی هم همسترینگ یزدانی کشیده شده. همسترینگ هم بسیار مصدومیت بدی است. وقتی مچ می پیچد، شما می توانی با یک آمپول هم بازی کنی، اما همسترینگ تا زمانی که کاملا خوب نشود، با یک استارت دوباره مصدومیت به بار می آورد. در هر صورت استقلال شرایطی دارد که همه اعضای تیم باید آرامش خود را حفظ کنند و این را به تیم القا کنند. اینقدر نباید بازیکنان عصبی بازی کنند. همه بازیکنان استقلال حتی آن هایی که همیشه آرام هستند، این روزها عصبی هستند. نمی دانم دلیلش چیست؛ اگرچه این روزها اکثر آدم ها عصبانی شدند.


پیشکسوت استقلال ادامه داد: موضوع دیگر استفاده به موقع از بازیکنان جوان است. یعنی اینکه شما اگر به موقع از یک جوان استفاده نکنی، ممکن است بسوزد و اگر به موقع استفاده کنی، می شود مهدی قائدی. متاسفانه شرایط استقلال طوری است که کادرفنی مجبور شده از جوان ها استفاده کند. وقتی اجبار در کار است و از جوان ها استفاده کنی، شرایط با زمانی که تیمت سرحال است و برنده شدی و از جوان ها استفاده کنی، متفاوت است. متاسفانه در بازی آخر خیلی جوان های استقلال جوان ندادند. از سوی دیگر هم بزرگان تیم هم به خاطر عصبانی بودن عملکرد خوبی نداشتند. وریا غفوری هم که خبر داشتم شدیدا مریض بوده و به خاطر همین بازیکن همیشگی نبود. در سمت چپ هم تا زمانی که زکی پور سرحال بود، استقلال خیلی خوب بازی کرد، اما وقتی پایش گرفت و بیرون رفت، میلیچ به زمین آمد. میلیچ از نظر من اصلا آماده نیست چون مقابل فولاد هم فقط پاس به عقب می داد.


فریبا در ادامه عنوان کرد: مدیریتی که آمده، پشتکار خوبی دارد و فعالیت می کند. امیدوارم کادرفنی آرامش را بر تیم حاکم کند. اینکه مجیدی می گوید دو جام دیگر را می گیریم، حرف خیلی خوبی است چون امید را به بازیکنان و هواداران داده. این روش را ادامه دهند و آرامش را حاکم کنند. تیم خوبی داریم و امیدوارم مصدومان هم به تدریج بازگردند.

دیدگاه‌ها