کد خبر : 1693109 | 11 تیر 1399 ساعت 14:04 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

هفته آینده سرمربی تیم جوانان انتخاب می‌شود؛

استیلی: منصوریان جواب فدراسیون فوتبال را نداد

حمید استیلی می‌گوید در صورتی که تا هفته آینده سرمربی تیم جوانان انتخاب نشود، دستیار پورموسوی سرمربی موقت خواهد بود.

استیلی: منصوریان جواب فدراسیون فوتبال را نداد

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی که امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود تا در جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم امید شرکت کند، پس از ترک فدراسیون در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص توضیح داد: جلسه کمیته فنی بود و آقای فریدون معینی هم به اعضای کمیته فنی اضافه شدند. در رابطه با انتخاب مربی جوانان بود و هنوز به جمع بندی نرسیدیم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به مخفی بودن اسم ها گفت: نمی‌توانم اسم بگویم و گزینه های زیادی هستند و مربیان خوبی هستند. آیتم بندی کردند، کمیته فنی ملاک هایی را برای انتخاب سرمربی جوانان و قرار است یکشنبه کمیته فنی جلسه داشته باشیم و یکشنبه هم با آقای دبیرکل جلسه بگذاریم تا بتوانیم در این رابطه صحبت کنیم.

 

او در مورد زمان انتخاب سرمربی اظهار داشت: احتمال زیاد تا هفته بعد. چون زمان نیست و نزدیک ترین بازی هم مهر ماه است و عقب نیفتاده.

 

 

استیلی درباره حضور کریم باقری هم گفت: کریم باقری با آقای نبی درباره تیم ملی جلسه داشت و ربطی به ما ندارد.

 

سرمربی سابق تیم امید درباره مطرح شدن نام هایی چون علیرضا منصوریان و محمود فکری عنوان کرد: علی (منصوریان) هم جزو گزینه ها بود اما جوابی به ما نداد. با آقای فکری صحبت نکردیم چون ایشان تیم دارد. 7-8 اسم مطرح است و باید به جمع بندی برسد که بهترین گزینه را انتخاب کند.

 

وی افزود" اردوها تقریبا مشخص است چون مسئله کرونا وجود دارد. اردوها باید برگزار شود چون بچه ها بدون اردو نمی‌توانند بروند. مهم ترین مسئله انتخاب سرمربی است، اگر تا یکشنبه به جمع بندی برسیم و سرمربی انتخاب شود که انتخاب شده اما اگر نشود با کمک مربی تیم ملی آغاز می‌کنیم تا سرمربی انتخاب شود.

دیدگاه‌ها