کد خبر : 1693137 | 11 تیر 1399 ساعت 15:45 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های جالب رومنیگه در مصاحبه با بیلد؛

فاش شد؛ چرا یورگن کلوپ به بایرن مونیخ نرفت؟

کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی بایرن مونیخ علت عدم حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم تا به این لحظه را فاش کرد.

فاش شد؛ چرا یورگن کلوپ به بایرن مونیخ نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ حالا با لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست یافته است. همچنین طی سال های گذشته همواره نام این سرمربی آلمانی در اطراف پر افتخار ترین باشگاه این کشور یعنی بایرن مونیخ شنیده شده است.

 

 

1506224

 

 

با وجود این که کلوپ پیش از این در تیم رقیب بایرن مونیخ یعنی دورتموند سرمربیگری کرده اما ‏کارل هاینس رومنیگه فاش کرد که این باشگاه پیش تر شرایط حضور این مربی در آلیانز را بررسی کرده است.

 

رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: " یورگن کلوپ یک سرمربی عالی و شخصیتی قابل احترام به حساب می آید. هر زمان که ما برای بایرن مونیخ دنبال یک سرمربی می گشتیم، یورگن کلوپ تحت قرارداد یک تیم دیگر بود. با این حال ما فراموش نمی کنیم که در سال‌های اخیر با سایر مربیان نیز موفقیت‌های شگفت‌انگیزی به دست آورده ایم؛ پپ گواردیولا، لوئیس فن خال و حالا هانسی فلیک. وقتی شما به دنبال مربی هستید باید زمان بندی تان کاملاً درست باشد."

 

با توجه به نتایج فوق العاده ای که این سرمربی جذاب آلمانی با لیورپول کسب کرده، به نظر می رسد که هواداران این تیم هرگز دوست ندارند به جدایی فکر کنند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که لیگ برتر انگلیس و لیورپول آخرین چالش مرد ماجراجویی آلمانی باشد؛ موضوعی که پیش از این و البته به شوخی مورد تایید یورگن‌کلوپ قرار گرفته بود.

 

 

1507736

 

 

کلوپ مدتی پیش با لحنی طنز آمیز گفت: " ایده ای که من دوستش دارم این است که می خواهم سرمربی تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و سپس دورتموند باشم و برای زندگی به لیورپول بیایم. با این حال فعلاً هیچ نظری درباره آینده ندارم. امیدوارم که حداقل برای دو یا سه فصل دیگر شرایط به همین گونه پیش برود تا بعد از آن تصمیم بگیرم. هیچ چیز غیرممکن نیست شاید به طور کلی از سرمربیگری خداحافظی کنم."

دیدگاه‌ها