کد خبر : 1693151 | 11 تیر 1399 ساعت 16:30 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

2 ابهام بزرگ در مورد یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

چهار بازی باقیمانده از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 17 و 18 مرداد به انجام خواهند رسید ولی هنوز تکلیف میزبانی این مسابقات نامشخص است.

2 ابهام بزرگ در مورد یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ماه گذشته بود که اعلام شد ادامه لیگ قهرمانان از اواخر مرداد ماه به صورت تک بازی و مجتمع در شهر لیسبون و دو ورزشگاه ژوزه آلوالاده و دالوژ به انجام خواهند رسید؛ با این حال هنوز تکلیف یک چهارم نهایی مشخص نشده است.

4 بازی برگشت یک هشتم نهایی باقیمانده و باید دید در نهایت 4 تیم راه یافته به دور بعد کدام خواهند بود.

 

 

1507720

 

 

سیتی در بازی رفت توانسته رئال را در برنابئو 1-2 شکست دهد. بایرن در استمفورد بریج سه گل به چلسی زد. یووه در زمین لیون 1-0 باخت و بارسا هم در زمین ناپولی تساوی 1-1 دست یافت.

 

بازی های برگشت باید 17 و 18 مرداد برگزار شوند ولی هنوز مشخص نیست که تیم ها در زمین خود میزبان خواهند بود یا هر 4 بازی به دو شهر پورتو و گیمارژ منتقل خواهد شد.

یوفا امروز اعلام کرد که ارزش گل های سیتی، بارسا و بایرن در زمین حریفان شان، در صورت برابری نتایج در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مثل گذشته دو برابر حساب خواهد شد که خبر خوبی برای این تیم ها محسوب می شود ولی اگر قرار باشد بازی های برگشت در زمین بی طرف برگزار شود، تکلیف گل تیم های میهمان مشخص نیست.

برای مثال فعلا مشخص نیست اگر رئال، چلسی، لیون و ناپولی بتوانند در بازی برگشت به حریفان شان در زمین بی طرف گل بزنند، ارزش گل یا گلهای شان چگونه حساب خواهد شد. به زودی یوفا در این مورد نیز تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها