کد خبر : 1693154 | 11 تیر 1399 ساعت 16:45 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

کیکه ستین-گریزمان؛ روایت یک تحقیر بزرگ

آنتوان گریزمان شب گذشته در بازی برابر تیم سابقش تنها چند دقیقه در میدان حاضر بود و شش بار نیز به توپ ضربه زد!

کیکه ستین-گریزمان؛ روایت یک تحقیر بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، آنتوان گریزمان به شکلی غیرمنتظره از بازیکن همیشه ثابت و تعیین کننده کیکه ستین جای خود را به یک نیمکت نشین محض در بارسا داده است. او شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو مادرید بازهم نمیکت نشین بود، اتفاقی که در حال تبدیل شدن به یک عادت است. در سه بازی گذشته گریزمان کار را از روی نیمکت شروع کرده و تبدیل به مهاجمی شده که بیشترین استراحت را داشته است!

او تابستان گذشته بزرگترین خرید باشگاه با 126 میلیون یورو بود ولی حالا در ایده های سرمربی بارسا جایی ندارد.

 

 

1507702

 

 

گریزمان به وضوح جایگاه خود در برنامه های ستین را از دست داده و در بارسا به بازیکنی کم اهمیت تبدیل شده است. کسی که تا قبل از وقفه لالیگا از بازیکنان ثابت بود و بیشتری دقایق ممکن را در میدان سپری می کرد ولی پس از شروع مجدد لالیگا همه چیز تغییر کرد.

 او رقابت را به آنسو فاتی 17 ساله و مارتین برایثویت خرید جدید باشگاه باخته و شب گذشته بزرگترین قربانی تغییر سیستم ستین بود. سرمربی بارسا ترجیح داد برابر اتلتیکو روی دو مهاجم یعنی مسی و سوارز حساب کند و تیمش را 2-4-4 به زمین فرستاد. ریکی پویج نیز هافبکی بود که وظیفه داشت نزدیک تر از همه به مهاجمان باشد.

 

 

1507752

 

 

در دقایق پایانی و زمانی که ستین تصمیم گرفت سیستم تیمش را به 3-3-4 تغییر دهد، آنسو فاتی بود که وارد میدان شد و گریزمان که تمام نیمه دوم را مشغول گرم کردن بود، تنها در آخرین دقیقه بازی وارد میدان شد و شش بار نیز به توپ ضربه زد. شرایطی کاملا متفاوت برای مهاجمی بزرگی که البته هنوز به صورت علنی، گله و شکایت نکرده است.

 

ستاره فرانسوی که هشت گل در لالیگا به ثمر رسانده، روزهایی کاملا عجیب و بی سابقه را تجربه می کند. او در رئال سوسیداد و اتلتیکو ستاره تیمش بود. بازیکنی همیشه ثابت و مورد توجه مربیان. امید اول گلزنی تیم هایش ولی در بارسا جایگاه خود را از دست رفته می بیند و تبدیل به یک نیمکت نشین محض در سه بازی اخیر شده است. ستاره ای که شب گذشته برای اولین بار در دوران فوتبالش، توسط مربی تحقیر شد.

 

 

1507649

دیدگاه‌ها