کد خبر : 1693161 | 11 تیر 1399 ساعت 17:11 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت 3 ستاره‌، امید فرهاد برای جبران

بازگشت 3 ستاره استقلال به ترکیب این تیم خبر خوبی برای فرهاد مجیدی خواهد بود.

بازگشت 3 ستاره‌، امید فرهاد برای جبران

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دو بازی گذشته و خصوصا مسابقه با سایپا از غیبت تعدادی زیادی از بازیکنانش رنج می‌برد. نفرات مصدوم و محروم پرتعداد دربازی با سایپا سبب شد تا مجیدی نتواند آنطور که دلش می‌خواهد تیمش را ارنج کند.


حالا اما بازگشت 3 نفر از این ستاره ها خبر خوبی برای کادرفنی قبل از دیدار با پارس جنوبی خواهد بود. برای مسابقه بعدی استقلال، فرشید اسماعیلی به طور کامل از بند مصدومیت رها شده و از نظر بدنی نیز شرایط ایده آلی دارد و می‌تواند به ترکیب اصلی برگردد. همچنین علی کریمی و عارف غلامی دو بازیکنی که مقابل فولاد اخراج شدند ونتوانستند در بازی اخیر به میدان بروند هم به ترکیب برمی‌گردند.


با توجه به مشکلاتی که استقلال در خط دفاع و هافبک داشت بی تردید بازگشت این 3 بازیکن کمک شایانی به فرهاد مجیدی خواهد کرد تا بتواند تیمش را با ترکیب بهتری به زمین بفرستد. با توجه به مصدومیت سیاوش یزدانی و غیبت این بازیکن مقابل پارس جم بازگشت عارف غلامی می‌تواند خبر امیدوارکننده ای باشد. از طرف دیگر بازی کردن علی کریمی و فرشید اسماعیلی نیز خط هافبک استقلال را قدرتمندتر می‌کند و در دیدار حساس روز یکشنبه کار آبی ها را راحت تر خواهد کرد.


قطعا با بازگشت این نفرات فرهاد مجیدی برای جبران دو نتیجه ضعیف اخیر مقابل فولاد و سایپا امیدوارتر خواهد بود. استقلال اگر بتواند در جم، پارس جنوبی را شکست بدهد شرایطش در جدول بهتر می‌شود و این شرایط نوید روزهای بهتری را به هواداران آبی خواهد داد.

دیدگاه‌ها