کد خبر : 1693165 | 11 تیر 1399 ساعت 17:23 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: به گارد افتخار بازیکنان سیتی نیازی نداریم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد او و پپ گواردیولا هر به دنبال پیروز شدن و رقابت کردن هستند.

کلوپ: به گارد افتخار بازیکنان سیتی نیازی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب لیورپول در دیداری تشریفاتی اما حیثیتی مهمان منچسترسیتی خواهد بود و به نظر می رسد بازیکنان سیتی قصد دارند به مناسبت قهرمانی مرسی سایدی ها گارد افتخار تشکیل دهند. اما کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار این مسئله را زیبا اما کم اهمیت توصیف کرد.

 

گارد افتخار بازیکنان سیتی: "یادم نیست در گذشته و در آلمان چنین چیزی را یک بار تجربه کردم یا خیر. این یک سنت انگلیسی و یک رفتار خوب است. البته من به چنین چیزهایی نیاز ندارم، زیرا ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم و جشن نگیریم، اما باز هم باید تکرار کنم این رفتار قشنگی است."

 

شرایط فصل بعد: "سیتی، چلسی و یونایتد در فصل آینده همه قدرتمند خواهد بود و همه در شرایط خوبی هستند. تاتنهام و آرسنال نیز استراحت نخواهند کرد و شرایط لستر نیز اینگونه است. ما 38 بازی انجام داده ایم و تیمی قهرمان می شود که بتواند بیشترین پیروزی را کسب کند. ما قصد نداریم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم، بلکه به سوی فتح جام فصل بعد حمله خواهیم کرد.

 

1507073

 

آنچه این فصل به دست آوردیم چیزی مربوط به کتاب های تاریخ است. شرایط دشوار بوده و سیتی تیمی فوق العاده است، اما ما باید نشان دهیم که برای این دیدار آماده هستیم. ما روی بازی های خودمان متمرکز هستیم. اکنون یک فاصله بزرگ وجود دارد و من دوباره نمی خواهم فاصله مشابهی را در فصول بعد ببینم. دیگر نگران بازی های سیتی نیستم و فقط یک بار فصل قبل دیدار آنها با لستر را دیدم. حالا می داندم کسب عنوان قهرمانی معطوف به 38 بازی یک فصل است."

 

حواشی اخیر هواداران لیورپول: "امیدوارم هواداران در خانه بمانند. دوران سختی برای همه ما است و این اوضاع خیلی طول کشیده است. بیشتر هواداران آنچه را که از ما خواسته شده انجام داده اند و ما همه در خانه ماندیم. اوقات خوبی را در کنار خانواده هایمان سپری کردیم. اما اخیرا تصاویری که از مرکز شهر دیدیم که خوشایند نبود."

 

رویارویی با پپ گواردیولا: "خیلی وقت است از آخرین باری که گواردیولا را ملاقات کردم می گذرد. او یک مرد استثنایی است. من به او احترام زیادی می گذارم، ما ارتباط زیادی نداریم و او رقیب من است. گواردیولا نیز می خواهد مانند من پیروز شود و رقابت کند و این موضوع او یا من تغییر نخواهد داد."

دیدگاه‌ها