کد خبر : 1693168 | 11 تیر 1399 ساعت 17:35 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: همیشه کلوپ را تحسین می کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد لیورپول در این فصل تیم بهتری بوده است.

گواردیولا: همیشه کلوپ را تحسین می کنم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فردا شب در دیداری حیثیتی و برای اثبات دوباره شایستگی ایش در خانه پذیرای لیورپول قهرمان خواهد بود. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شده و در مورد رویارویی با لیورپول و یورگن کلوپ و البته جدایی لروی سانه صحبت کرد.

 

دیدار مقابل لیورپول: "بازی های زیادی داریم، فردا می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم و در ادامه با نتیجه گیری مقابل ساوتهمپتون در بهترین شرایط به دیدار برابر آرسنال برسیم. بهترین راه برای انجام این کار ارائه نمایشی خوب در لیگ برتر است. در ورزش شما باید هر بار خودتان را ثابت کنید.

 

1505856

 

ما از عملکرد گذشته و فعلی خود بسیار رضایت داریم، اما در ورزش هرگز هیچ چیز کافی نیست. گذشته گذشته است، آنها وارد خاطرات شده اند، اما این روند باید ادامه یابد. یک فصل جدید در زندگی پیش روی ماست ما باید با آن زندگی کنیم. خاطرات خوب است اما من با افرادی که می گویند مجبور نیستیم خودمان را دوباره ثابت کنیم مخالفم.

 

اول از همه به نظر من لیورپول تیمی بود در همه مسابقات بهتر و در سطح برجسته ای بازی می کرد. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم، فوتبال به شما کمک می کند تا درک کنید و بپذیرید که ممکن است تیم دیگری بهتر از شما باشد. شما باید از آخرین بازی برای فردا و فصل بعد استفاده کنید تا سخت تر تلاش کرده و بهتر عمل کنید."

 

رویارویی با یورگن کلوپ: "به عنوان یک انسان او را خوب نمی شناسم، اما کلوپ و شیوه بازی تیم هایش را تحسین می کنم. تلاش برای دستیابی به یک گل به سود جهان است. کلوپ می خواهد برنده شود و من نیز همینگونه هستم، اما وقتی بازی تمام شد دیگر تمام شده است. او همکار من است و البته من می خواهم با دیگر سرمربیان رابطه خوبی برقرار کنم. ما هر روز با هم در ارتباط نیستیم اما رابطه باید برقرار باشد. ما نمایندگان باشگاه های خود هستیم و به تعداد کنفرانس مطبوعاتی هر هفته باید تصویری خوب و مهم از خود نشان دهیم."

 

جدایی لروی سانه: "به نظر می رسد که او قصد دارد به بایرن مونیخ برود. ما برای همه سالهای مشترک با سانه بهترین آرزوها را برای این بازیکن داریم. او فصل دیگری را در یک باشگاه فوق العاده به نام بایرن مونیخ خواهد داشت. سانه می خواست جدا شود، هر کسی مسئول زندگی خود است و او تصمیم گرفت از سیتی جدا شود."

دیدگاه‌ها