کد خبر : 1693195 | 11 تیر 1399 ساعت 20:33 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین اریکسن:

اینتر در ذهن من تیم درخشان سال 2010 است

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر مدعی شد این تیم در ذهن تیم درخشان سال 2010 بوده است.

اینتر در ذهن من تیم درخشان سال 2010 است


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کریستن اریکسن در روزهای اول ورود به ایتالیا نمایش چندان خوبی نداشت، اما در هفته های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان موثر شده و تحسین بسیاری را برانگیخته است. حالا هافبک سابق تاتنهام در مورد این انتقال و زندگی در شهر میلان صحبت کرده است.

 

کریستن اریکسن گفت: "بازگشت به زمین فوتبال خوب است. پروتکل بهداشتی باعث وضع قوانینی شده که به ناچار باعث می شود بازی ها را به روشی متفاوت از قبل تجربه کنیم. ما دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. مربی من همیشه پدر من بوده است و او همه چیز را به من آموخت. به عنوان مثال وقتی در باغ بازی می کردم، به من می گفت کمی با پای راست و کمی با سمت چپ ضربه بزنم یا 10 پاس با پای راست من و 10 پاس با پای چپ ارسال کنم.

 

1504872

 

من به دلیل قرنطبنه خیلی شهر میلان را ندیده ام، اما تا جایی که تاکنون دیده ام باید بگویم که این یک شهر زیبا است و می توانید شور و اشتیاق هواداران به فوتبال را نفس بکشید. به خصوص حرارت حضور هواداران اینتر که می دانند وقتی در استادیوم حضور دارند چگونه شرایط بازی را تغییر دهند.

 

من می دانم از نظر آماری سطح عملکردم در انگلیس بسیار خوب بوده است ، اما من درگیر درگیر آرمار و ارقام نیستم. قبل از انتقال به سری آ، اینتر هیشه در ذهن من تیم سال 2010 که موفق شد سه گانه را فتح کند نقش بسته بود. من دستاوردهای حیرت انگیز آنها را تحسین می کردم و سپس با برخی از بازیکنان آن تیم در جام جهانی آفریقای جنوبی، جایی که فقط 18 سال بودم مواجه شدم. قدم به قدم، قصد دارم خودم را غرق در سنت این باشگاه می کنم، اما حالا زمان نگارش تاریخ جدید است."

دیدگاه‌ها