کد خبر : 1693201 | 11 تیر 1399 ساعت 21:15 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

خروج موفق آزمون از دل حواشی؛

جریمه جواب داد، سردار گل زد!

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل تامبوف موفق به گلزنی شد.

جریمه جواب داد، سردار گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل سه دیدار گذشته‌اش سردار آزمون را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه نیژنی نووگوراد به مصاف تامبوف رده چهاردهمی رفت.

 

آزمون که بخاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک هفته اخیر با دو جریمه متوالی ۲۰ هزار روبلی از سوی باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ مواجه شده و پس از آن هم با انتشار یک ویدئوی جنجالی در فضای مجازی، با حواشی زیادی روبه‌رو بود، سعی داشت مقابل تامبوف از دل این اتفاقات سربلند بیرون بیاید که این کار را انجام داد.

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و تنها دو دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، ارسال مالکوم از جناح راست زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر به مقابل دروازه تامبوف فرستاد تا سردار آزمون با پرش بلند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1507812

 

تامبوف در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید، اما زنیت سنت‌پترزبورگ سه دقیقه پس از آن توسط ریگونی که از دقیقه ۶۷ جانشین سردار آزمون شده بود، توانست گل دوم را به ثمر رساند تا دوباره از حریف خود جلو بیفتند.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که طی سه هفته گذشته به برتری رسیده بود، امروز هم با درخشش و گلزنی سردار آزمون موفق به کسب برتری ۲ بر یک خارج از خانه برابر تامبوف شد تا ۵۹ امتیازی شود و با ۱۱ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو، صدرنشین لیگ برتر روسیه بماند.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در این فصل ۶ پاس گل داده، مقابل تامبوف موفق شد یازدهمین گل خود را در لیگ برتر روسیه به ثمر رساند تا به رده سوم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها صعود کند و در فاصله پنج هفته به پایان بازی‌ها، شانس بیشتری برای کسب عنوان آقای گلی پیدا کند.

 

1507811

دیدگاه‌ها