کد خبر : 1693219 | 11 تیر 1399 ساعت 23:56 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید پرسپولیس: بیرانوند با ما تمرین می‌کند

باشگاه پرسپولیس با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که علیرضا بیرانوند تا زمانی که شرایط برای حضور در بلژیک فراهم نشود، با این تیم تمرین خواهد کرد.

تهدید پرسپولیس: بیرانوند با ما تمرین می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در تمرین امشب تیم پرسپولیس غیبت داشت و همین موضوع باعث ایجاد جنجال شده است. بیرانوند که قراردادش را با سرخ ها تمام شده می‌داند، خود را آماده حضور در بلژیک می‌کند اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی در آنتورپ حضور خواهد داشت.

 

باتوجه به همین موضوع و دقایقی پس از پایان تمرین پرسپولیس، سرخ ها خبر از نامه ای دادند که با ارسال آن به باشگاه رویال آنتورپ، اعلام کرده‌اند که علیرضا بیرانوند تا زمانی که شرایط مهیای حضورش در بلژیک نشود، در پرسپولیس خواهد ماند و به تمرین ادامه خواهد داد.

در این نامه آمده است: باشگاه پرسپولیس بر اساس توافق‌نامه‌ سه‌جانبه‌ای که در ماه‌های گذشته بین باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند و باشگاه آنتورپ به امضا رسید در نامه‌ای به باشگاه بلژیکی اعلام کرد، این دروازه‌بان در راستای اجرای بندهای قرارداد فی ما بین آمادگی دارد که هر زمان امکان سفر وی به بلژیک از سوی باشگاه آنتورپ فراهم گردد برای انجام تست‌های پزشکی و سایر امور مربوط به انتقال وی، به آن کشور سفر کند.

در همین زمینه سرخپوشان اعلام کردند که با توجه به شرایط موجود و پس از رفع موانع، علیرضا بیرانوند در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

 

حالا باید دید که فردا بیرانوند در تمرین حضور خواهد یافت یا نه. اگر این اتفاق رخ دهد، به معنای این میتواند باشد که نامه با هماهنگی و خواست او ارسال شده اما در غیر این صورت موضوع ابعاد جدیدی را به خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها