کد خبر : 1693303 | 12 تیر 1399 ساعت 15:50 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

دیاباته، دشتی یا ...

دغدغه تکراری؛ زوج قائدی مقابل پارس جم کیست؟

کادرفنی استقلال هنوز نمی‌داند چه کسی را باید به عنوان زوج مهدی قائدی در خط حمله مورد استفاده قرار بدهد.

دغدغه تکراری؛ زوج قائدی مقابل پارس جم کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال این روزها در خط حمله با کمبود بازیکن شدیدی مواجه است. پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی و مصدومیت ارسلان مطهری از ناحیه همسترینگ که منجر به دوری بلندمدتش می شود از یک طرف  و نیامدن شیخ دیاباته به ایران از طرف دیگر سبب شده تا دست فرهاد مجیدی در خط حمله بسیار خالی باشد.


حالا مهدی قائدی تنها مهاجم تخصصی استقلال محسوب می شود و سرمربی آبی ها مجبور است که از بازیکن غیر تخصصی درکنار او استفاده کند. در مصاف با سایپا مجیدی تصمیم گرفت علی دشتی را به عنوان زوج مهدی قائدی به میدان بفرستد اما ناهماهنگی میان این دو بازیکن موج می زد و باعث شد آنها نتوانند کار خاصی از پیش ببرند.


حالا در فاصله چند روز تا دیدار با پارس جنوبی از آنجایی که مشخص نیست شیخ دیاباته چه زمانی برمی گردد و اگر طبق وعده اش امشب هم به تهران برسد از نظر آمادگی بدنی در شرایطی قرار دارد، به نظر می رسد این مهاجم مالیایی در دیدار روز یکشنبه نیز نتواند به میدان برود. در چنین شرایطی مجیدی مجبور خواهد بود بازهم از یک بازیکن غیرتخصصی در کنار قائدی در خط حمله استفاده کند که همین موضوع می تواند یک دغدغه مهم برای کادرفنی استقلال باشد.


باید دید درنهایت تصمیم فرهاد مجیدی برای خط حمله تیمش در بازی حساس با پارس جنوبی جم چیست.


گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و استقلال ساعت 20:30 روز یکشنبه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها