کد خبر : 1693320 | 12 تیر 1399 ساعت 17:37 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

همیلتون: به صداهای بیشتری نیاز داریم

قهرمان فرمول یک جهان گفت: سکوت مردم چیزی است که مدت‌ها آن را تجربه کردم اما الان زمان سکوت مقابل نژادپرستی نیست.

همیلتون: به صداهای بیشتری نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از کشته شدن جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی و راه افتادن موج اعتراضات در سراسر جهان، لوئیس همیلتون تنها راننده‌ای بود که به این موضوع واکنش نشان داد.

 

وی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود به سکوت رانندگان اعتراض کرد همین موضوع باعث شد تا ورزشکاران اتومبیلرانی در صحبت‌های مختلف نژادپرستی را محکوم کنند.

 

لوئیس همیلتون قهرمان 6 دوره فرمول یک جهان در گفت‌وگویی جدید اظهار داشت: مردم فکر می‌کنند من رانندگان را هدف قرار دادم در حالی که اینطور نیست و هدف من کل رشته اتومبیلرانی بود.

 

وی افزود: موضوعی که من مدت‌ها از آن آگاه بودم اما کسی کاری نمی‌کرد. در جهان امروز همه ما در یک فضا قرار داریم که می‌توانیم صدای خودمان را به گوش همه برسانیم، صداهایی که بسیار قدرت دارند.

 

این قهرمان فرمول یک جهان خاطرنشان کرد: سکوت مردم چیزی است که من مدت‌ها آن را تجربه کردم اما الان زمان سکوت نیست. این زمان برای کمک به پخش پیام است که باهم باشیم. ما به صداهای بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم فشار بیاوریم و تغییرات را ایجاد کنیم.

 

همیلتون با اشاره به نقش اتومبیلرانی برای مبارزه با نژادپرستی یادآور شد: این رشته باید کمک کند، همه ما باید کمک کنیم.

 

مرسدس هم پیش از این اعلام کرد برای مقابله با نژادپرستی در مسابقات فرمول یک اتومبیل‌هایی به رنگ مشکی را روانه گرندپریکس اتریش می‌کند.

دیدگاه‌ها