کد خبر : 1693322 | 12 تیر 1399 ساعت 18:10 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

مربی ختافه به دنبال طلسم شکنی مقابل رئال مادرید

خوزه بوردالاس سرمربی ختافه با وجود ایجاد تحول عظیم در این باشگاه، هنوز موفق به کسب پیروزی برابر سه غول فوتبال اسپانیا نشده است.

مربی ختافه به دنبال طلسم شکنی مقابل رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه، خوزه بوردالاس سال 2016 بود که هدایت ختافه را در دسته دوم فوتبال اسپانیا بر عهده گرفت. وظیفه او رساندن تیم به پلی آف صعود بود و در نهایت توانست ختافه را در عین شگفتی به لالیگا برگرداند. اوج کار او به فصل گذشته بر می گردد که تیم را پنجم کرد؛ در حالی که شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را در هفته پایانی از دست داد.

 

 

1507950

 

 

فصل جاری هم درخشش ختافه ادامه داشته و با 52 امتیاز در رده ششم قرار دارد و در صورت پیروزی بر رئال در بازی امشب، به رده پنجم صعود خواهد کرد. ختافه امسال در لیگ اروپا توانست آژاکس را در یک شانزدهم نهایی حذف کند که در واقع یک شاهکار بود.

 

در کارنامه خوزه بوردالاس اما یک نقطه تاریک وجود دارد که به عدم پیروزی برابر رئال، بارسا و اتلتیکو بر می گردد. ختافه با هدایت او در 14 مصاف مقابل غول های فوتبال اسپانیا هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است و حاصل کار، 12 شکست و تنها دو تساوی بوده.

ختافه با هدایت بوردالاس 5 بار به مصاف رئال مادرید رفته، 4 بار شکست خورده و سال گذشته در کولیسئوم بود که موفق شد یک تساوی از کهکشانی ها بگیرد. او امشب بالاخره طلسم شکنی خواهد کرد؟

 

 

1507951

دیدگاه‌ها