کد خبر : 1693348 | 12 تیر 1399 ساعت 21:25 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل نساجی‌چی‌های سابق در قائمشهر

جواد نکونام و ۸ نفر دیگر از اعضای تیمش باید در برابر تیم سابق خود دیداری را برگزار کنند تا بتوانند ششمین برد پیاپی را کسب کنند.

تقابل نساجی‌چی‌های سابق در قائمشهر

به گزارش ورزش سه، تیم‌های فوتبال فولادخوزستان و نساجی باید روز یکشنبه‌ هفته آتی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم بروند. جواد نکونام که همراه با این تیم به لیگ‌برتر صعود کرد و پس از ۲۴سال انتظار، قائمشهری‌ها را به سطح اول فوتبال برگرداند حال باید برابر این تیم، فولاد را هدایت کند. نکونام همیشه از نساجی و مردمان مازندران به نیکی یاد کرده و البته محبوبیت زیادی نیز در این شهر و استان دارد.

 

فولاد با هدایت وی پنج دیدار اخیر را پیروز شده و به دنبال ششمین برد متوالی است. نکته جالب حضور پرتعداد نفراتی است که سابقه کار در تیم نساجی را دارند از بازیکن تا اعضای کادرفنی. 

 

جواد نکونام(سرمربی)، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی نسب(مربی)، یوسو(بدنساز)، سید محمد منتظری( آنالیزور)، مسعود اکبری (عکاس) و احمد عبدالله زاده محمد آبشک و محمد قاسمی‌نژاد (بازیکن) در این تیم سابقه بازی داشته‌اند. قطعا انگیزه زیادی برای موفقیت برابر تیم سابق خود خواهند داشت، تیمی که خاطرات خوب از آن به یادگار دارند.


سعید آذری مدیرعامل و امیرحسین قاضی‌نور معاون اجرایی باشگاه فولاد نیز سمت‌های این چنینی در باشگاه نساجی داشته‌اند.

دیدگاه‌ها