کد خبر : 1693407 | 13 تیر 1399 ساعت 11:10 | 63.2K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی شاگردش را به تور انداخت

دانیال- پرسپولیس؛ چراغ سبز برای سرخپوش شدن

منابع آگاه خبر از قطعی شدن حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس با توجه به شناخت یحیی گل محمدی از شاگرد خود می‌دهند.

دانیال- پرسپولیس؛ چراغ سبز برای سرخپوش شدن

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال تقویت خود در برخی پست‌های موردنظر است و در این میان گفته می‌شود یکی از بازیکنانی که حضورش در فصل بیستم در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی قطعی شده، دانیال اسماعیلی فر است.

 

بازیکن راست پای مازندرانی حال حاضر ذوب آهن که فصل گذشته برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در تراکتور حضور یافته بود، مشتریان زیادی را در نقل و انتقالات زمستانی نیز پیش روی خود می‌دید که در نهایت با مخالفت باشگاه ذوب همراه شد. سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس از جمله تیم‌هایی بودند که تمایل خود را به صورت کتبی و رسمی به ذوب آهن اعلام کردند که موضوع مبلغ رضایتنامه و در ادامه مخالفت باشگاه ذوب آهن مانع از این انتقال شد. این در حالی بود که حتی گفته می‌شد باشگاه سپاهان تمامی اقدامات لازم برای در اختیار گرفتن این ستاره تکنیکی و راست پا را در مذاکره با ذوب آهن و دانیل اسماعیلی فر نیز صورت داده و در یکقدمی جذب وی قرار دارد. 

 

 

1480519

 

 

اکنون اما شایعات نزدیک به واقعیت از جدی شدن مذاکره و حتی قول و قرارهای بین این بازیکن و یحیی گل محمدی برای فصل آینده و حضورش در پرسپولیس خبر می‌دهد. بازیکن ساروی حال حاضر ذوب آهن که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در دو مقطع در تیم‌های ذوب آهن و تراکتور در کارنامه دارد، با توجه به شناختی که از سرمربی کنونی پرسپولیس دارد، گفته می‌شود چراغ سبز خود را برای این انتقال نشان داده و به دنبال این خواهد بود تا در لیگ بیستم کارش را در تهران و با پیراهن این تیم دنبال کند.

 

اسماعیلی فر که فوتبال خود را از تیم پیام صنعت آمل آغاز کرده و با پست تخصصی مدافع راست شناخته می‌شود، طی فصول اخیر با نمایش تکنیکی و هجومی خود توانسته توجه لیگ را جلب کند و گل‌های حساسی را نیز به ثمر رسانده و این موضوع باعث شده تا در پست وینگر نیز برای تراکتور و ذوب آهن به میدان برود. اکنون یحیی که برای تقویت سمت راست خود در فصل آینده به دنبال حضور در نقل و انتقالات است، دانیال اسماعیلی فر را برای این پست در نظر گرفته و باید دید در تابستان قادر خواهد بود او را از گزند مذاکره با دیگر تیم‌ها دور کرده و به جمع شاگردانش اضافه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها