کد خبر : 1693419 | 13 تیر 1399 ساعت 11:56 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: می‌توانیم از حضور کاندلاس درآمدزایی هم کنیم

فوتسال سالیان سال از حیدریان استفاده می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است با یک برنامه‌ریزی خوب می‌شود از حضور کاندلاس در ایران درآمدزایی هم کرد.

فوتسال سالیان سال از حیدریان استفاده می‌کند
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، محمد ناظم‌الشریعه درباره انتخاب خسوس کاندلاس به‌عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: حضور کاندلاس و حیدریان در تیم ملی با انتخاب خود من بود. من کاندلاس را به‌عنوان یک تئوریسن قبول دارم. ضمن اینکه او قرار است در تمام رده‌های سنی به ما کمک و کلاس‌های آموزشی برگزار کند.
 

وی افزود: اگر ما بتوانیم هر هفته در یکی از شهرستان‌های کشور با حضور کاندلاس کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم، کمک بسیار زیادی به فوتسال ما می‌شود، در کنار همه اینها قرار است از تجربیات او در تیم ملی بزرگسالان هم استفاده کنیم. 

 

«کمیته فوتسال در پرداخت دستمزد کادرفنی کنونی تیم ملی با مشکلات شدید مالی مواجه است، در این وضعیت این کمیته چطور می‌تواند با کاندلاس قرارداد دلاری امضا کند؟» سرمربی تیم ملی در واکنش به این پرسش کفت: ما اگر خوب برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم از حضور کاندلاس درآمدزایی هم کنیم. الان کلاس‌های آموزشی که رایگان برگزار نمی‌شود و برای حضور مدرس کشورهای مختلف هزینه می‌کنند. در ضمن ما این همه در فوتبال هزینه می‌کنیم، قرارداد کاندلاس که چیزی نیست.

 

ناظم‌الشریعه در مورد اضافه شدن محمدرضا حیدریان نیز به کادر فنی تیم ملی نیز توضیح داد: حیدریان به دلیل محجوبیتی که دارد همیشه کنار بوده است. من هم سعی کردم حق به حقدار برسد. به نظرم حیدریان کسی است که فوتسال کشور می‌تواند سالیان سال از او استفاده کند. 

 

وی در مورد تورنمنت چند جانبه شیراز و مطرح شدن نام کشورهای مختلف جهت حضور در این تورنمنت  یادآور شد: ما  با چندین کشور نامه‌نگاری کرده‌ایم و باید منتظر جواب آنها باشیم. صربستان، عراق، آذربایجان، فرانسه و چندین کشور دیگر مدنظر ما هستند، اما هنوز حضور هیچ تیمی قطعی نشده است و باید منتظر جواب آنها باشیم.

دیدگاه‌ها