کد خبر : 1693425 | 13 تیر 1399 ساعت 12:20 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

کریمیان: باید با دست پر از بازی پرسپولیس برگردیم

مهرداد کریمیان می‌گوید که آن ها مقابل تیم خوب و صدرنشین پرسپولیس به امتیاز احتیاج دارند.

کریمیان: باید با دست پر از بازی پرسپولیس برگردیم

به گزارش ورزش سه، مهرداد کریمیان سرمربی تیم شاهین بوشهر در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس در خصوص این دیدار گفت: باید عرض کنم که بازی بسیار سختی با تیم خوب و بزرگ و صدرنشین پرسپولیس داریم. ما باید یک بازی با تمرکز انجام دهیم و باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم. بچه های ما خوب تمرین کرده‌اند و بعد از کسب امتیاز خانگی، فکر میکنم همه بچه ها آماده هستند و بدون محروم و مصدوم به استقبال بازی می‌رویم.

 

جانشین میشو کریستیچوویچ همچنین عنوان کرد: امیدواریم یک بازی آبرومندانه و در خور آبروی شاهین انجام بدهیم و بتوانیم تا جایی که ممکن است با دست پر و امتیاز لازم برگردیم و در این راه حمایت و دعای هواداران را نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم و بتوانیم در ادامه راه با کسب امتیاز از این بازی، امیدوار باشیم.

 

وی با اشاره به ناامادگی تمام تیم ها اظهار داشت: قطعا این سه ماه که از مسابقات دوری بوده، نیاز است که کلیه تیم ها به آمادگی و فرم ایده آل خود برسند. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و امیدوار هستیم با مرور زمان ایده هایی که داریم را به تیم القا کنیم. تیم ما ۷۰-۸۰ درصد آمادگی را دارد و امیدواریم هرچه زودتر آمادگی را کسب کنیم و به مسابقات برگردیم

دیدگاه‌ها