کد خبر : 1693429 | 13 تیر 1399 ساعت 12:33 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

9 سال بعد از پیروزی خاطره انگیز فجرسپاسی

کریمیان و پرسپولیس؛ به یاد آن شوت‌های زیبا

پرسپولیس در بهمن ماه سال 90 و چند روز بعد از یک دربی خاطره انگیزه یک شکست عجیب را برابر فجرسپاسی در آزادی تجربه کرد که مهردادکریمیان سرمربی حال حاضر شاهین در این نتیجه نقش داشت.

کریمیان و پرسپولیس؛ به یاد آن شوت‌های زیبا

به گزارش" ورزش سه" بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود می تواند یادآور بازی خاطره انگیز و عجیب پرسپولیس برابر فجرسپاسی و گل زیبای مهردادکریمیان سرمربی حال حاضر شاهین بوشهر باشد.


در لیگ یازدهم پرسپولیس تیمی پرنوسان و پرحاشیه بود. تیم با حمید استیلی کارش را شروع کرد و او تنها 15 هفته روی نیمکت تیم نشست و 20 امتیاز به دست آورد. بعد از دو بازی که محسن عاشوری هدایت پرسپولیس را به عهده داشت نوبت مجدد به مصطفی دنیزلی رسید. دنیزلی اما نتایجش مثل همیشه فراز و نشیب های زیادی داشت. او در بدو ورودش به ملوان باخت اما شاهین بوشهر را با نتیجه 4 بر یک برد. آن ها در حالی که با نتیجه 4 بر 2 به صنعت نفت در آبادان باختند در تهران با ذوب آهن بدون گل مساوی کردند تا کمترین امید را به دربی برابر استقلال داشته باشند. اما ایمون زاید در دربی هت تریک کرد و پرسپولیسی ها امیدوار شدند که بعد از این برد با ارزش مقابل استقلال در ادامه فصل هم عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند اما یک هفته بعد فجرسپاسی فرضیه های آن ها را به هم زد.

 

1508107

 

1508106

 


فجر که هدایتش به عهده محمود یاوری بود بازیکنان خوبی مثل مهدی رجب زاده، رضا حقیقی ، یونس شاکری، مهدی نظری، ایوب کلانتری و مهرداد کریمیان مربی حال حاضر شاهین بوشهر را در اختیار داشت. بازی طبق عادت پرسپولیس با حملات این تیم آغاز شد و در دقیقه 27 روی یک حرکت از راست ، پاس حمید علی عسگر به هجده قدم را دفاع فجر سپاسی برگرداند و محمدنوری هافبک پرسپولیس از راه رسید و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه را باز کرد.


نیمه دوم اما این فجرسپاسی بود که با یک شوت زیبا بازی را مساوی کرد. رضا حقیقی توپ را به ایوب کلانتری رساند و او توپ را به وسط و کریمیان سپرد. شماره 8 فجرسپاسی ابتدا نشان داد می خواهد شوت بزند مازیار زارع فریب می خورد، کریمیان تو سر توپ زده و یک شوت بیرون پا می زند و توپ به گوشه دروازه می رود. حسین هوشیار دروازه بان پرسپولیس هم کاری از دستش برنمی آید. جالبی این گل این بود که در خوشحالی بعد از گل ، در حالی که کریمیان گلزنی کرده بود این مهدی رجب زاده بود که پیراهنش را بالا زده و به نوشته روی زیرپیراهنش را به دوربین ها نشان می داد به طوری که انگار خودش گل زده است. هرچند او خودش هم در این بازی گل زده و همان خوشحالی گل را تکرار کرد.

 

1508109


دو دقیقه بعد ، اشتباه علی عسگر دردفاع توپ را پشت محوطه جریمه به رجب زاده رساند و او با یک شوت زمینی از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد.


پرسپولیس دقیقه 70 با پاس غلامرضا رضایی و ضربه محمدنوری به گل دوم رسید اما فجر ده دقیقه بعد با یک شوت دیگر کار را تمام کردند. اینبار ایوب کلانتری با یک شوت محکم از پشت هجده قدم دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

1508108

دیدگاه‌ها