کد خبر : 1693472 | 13 تیر 1399 ساعت 17:20 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

وحشت بزرگ بارسلونا قبل از مصاف با ویارئال

بارسلونا ممکن است برای اولین بار در چند سال اخیر در فاصله ای 7 امتیازی نسبت به رئال مادرید قرار بگیرد.

وحشت بزرگ بارسلونا قبل از مصاف با ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، برای اولین بار در شروع مجدد لالیگا رئال مادرید بازی خود را زودتر از بارسا شروع خواهد کرد. پس از انجام شش بازی که رئال همواره زودتر از بارسا به میدان رفته، یکشنبه ظهر ساعت 14 به وقت محلی، رئال در سن مامس میهمان بیلبائو خواهد بود؛ در حالی که بارسا ساعت 22 شب در زمین ویارئال به میدان می رود.

 

 

1507931

 

 

پس از گذشت 33 هفته، رئال مادرید با 74 امتیاز صدرنشین است و بارسا با 70 امتیاز این تیم را تعقیب می کند. برتری شب گذشته رئال برابر ختافه باعث شد فاصله دو تیم به 4 امتیاز افزایش پیدا کند و به این ترتیب رئال با سه برد و دو تساوی در بازی های باقیمانده، می تواند قهرمانی اش را مسجل کند.

یکشنبه اگر رئال بتواند بر بیلبائو پیروز شود، فاصله با بارسا را به 7 امتیاز افزایش خواهد داد و به این ترتیب آبی اناری ها تحت فشاری مضاعف به لاسرامیکا(ورزشگاه ویارئال) پای خواهند گذاشت. بدون شک ناکامی بارسا در پیروزی بر ویارئال، مسیر برای قهرمانی کهکشانی ها را هموارتر خواهد کرد.

 

 

1508162

 

 

اگر رئال پیروز شود و بارسا به ویارئال ببازد، با توجه به فاصله 7 امتیازی ایجاد شده و برتری رئال در بازی های رودررو، پیروزی در هفته 35 برابر آلاوس، این تیم را در آستانه قهرمانی قرار خواهد داد و می تواند در هفته 36 و در زمین گرانادا با یک برد دیگر، برای بار سی و چهارم فاتح لالیگا شود.

همه اینها باعث خواهد شد بارسا محکوم به پیروزی در زمین ویارئال باشد، بدون توجه به اینکه رئال برابر بیلبائو چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

مسیر دو تیم تا پایان لالیگا به شرح زیر است:

 

رئال باید به مصاف بیلبائو، آلاوس، گرانادا، ویارئال و لگانس برود. کهکشانی ها مقابل آلاوس و ویارئال میزبانند.

 

بارسا اما باید به مصاف ویارئال، اسپانیول، وایادولید، اوساسونا و آلاوس برود. آبی اناری ها مقابل اسپانیول و اوساسونا میزبان هستند.

 

دیدگاه‌ها