کد خبر : 1693474 | 13 تیر 1399 ساعت 16:50 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا:

در آرسنال همیشه جایی برای اوزیل وجود دارد

سرمربی آرسنال معتقد است بازیکنی باکیفیت مثل اوزیل همواره می تواند در این باشگاه جایی برای خود داشته باشد.

در آرسنال همیشه جایی برای اوزیل وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، هنوز فرصت بازی به مسوت اوزیل نرسیده است. در حالی که به نظر می رسید میکل آرتتا سرمربی آرسنال به اوزیل در بازی برابر شفیلد یونایتد در جام حذفی میدان خواهد داد ولی یک مصدومیت کمر بد موقع، مانع از این اتفاق شد. اوزیل بازی با نوریچ را هم از دست داد.

بسیاری معتقدند آرسنال باید اوزیل را همین تابستان به باشگاهی دیگر انتقال دهد چرا که دیگر نه بازدهی گذشته را دارد و هم اینکه دستمزد بسیار هنگفتی دریافت می کند. آرتتا اما موافق این قضیه نیست.

 

 

1508164

 

 

او که تیمش را برابر نوریچ با سیستم 3-4-3 به زمین فرستاد، معتقد است می تواند از اوزیل در این سیستم استفاده کند. او در نشست خبری بازی با وولوز گفت:« معتقدم اوزیل و دیگر بازیکنان می توانند خودشان را با سیستم های مختلف وفق بدهند و ما هم می توانیم این سیستم ها را با کیفیت بازیکنان منطبق کنیم. برخی مواقع این به شیوه بازی ما و اینکه چطور می خواهیم بازی کنیم، مربوط نمی شود. بعضی مواقع ما باید سعی کنیم بازیکنان در دسترس را در زمان مناسب، در پستی مناسب قرار دهیم تا بر اساس نیازهای تیم، بهترین عملکرد را داشته باشند. معتقدم در آرسنال همیشه جایی برای بازیکنی باکیفیت مثل مسوت اوزیل وجود دارد.»

 

 

1507758

 

 

بوکایو ساکا در روزی که تمدید قراردادش با آرسنال رسمی شد، برابر نوریچ به میدان نرفت. ستاره 18 ساله محصول آکادمی آرسنال یکی از امیدهای میکل آرتتا برای فصول پیش رو محسوب می شود. بازیکنی که در سمت چپ، هم در کارهای هجومی و هم دفاعی درخشیده است.

آرتتا در مورد بهترین پست برای ساکا گفت:« در حال آزمون و خطا هستیم. در نهایت متوجه خواهیم شد که کجا او بهترین عملکرد را خواهد داشت اما در حال حاضر او را در پست های مختلف به کار خواهیم گرفت. ساکا بازیکنی چند پسته است و می تواند کارهای مختلفی به سود تیم انجام دهد. او به خوبی شرایط بازی را درک می کند و به خصوص حرکاتش در فضاهای خالی، سریع و چابک است. ساکا بسیار باهوش است و در مسیر پیشرفت قرار دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها