کد خبر : 1693481 | 13 تیر 1399 ساعت 17:36 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم اهدای کاپ لیگ نیمه‌تمام تکواندو(عکس)

پرونده لیگ برتر تکواندوی مردان و زنان با برگزاری مراسم اهدای مدال و کاپ بسته شد.

مراسم اهدای کاپ لیگ نیمه‌تمام تکواندو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه لیگ‌های برتر تکواندو در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش زنان و مردان با تصمیم فدراسیون نیمه تمام ماند،‌ براساس توافق صورت گرفته با نمایندگان تیم ها و مدنظر قراردادن  جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، تیم‌های برتر معرفی شدند.


در پایان هجدهمین دوره رقابت‌های جام خلیج فارس، تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به صورت مشترک قهرمان و پاس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی شدند. مس کرمان نیز در رده سوم قرار گرفت.

 

1508168


پرونده پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان جام کوثر نیز که شش هفته مرحله پایانی آن تا بهمن ماه برگزار شده بود، تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکا به عنوان قهرمانان، اسپریچو نایب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم معرفی شد.

 

1508167


روز گذشته فدراسیون تکواندو با مدنظر قرار دادن پروتکل های بهداشتی، مراسم اختتامیه این مسابقات و اهدای کاپ را هم برگزار کرد تا پرونده این دوره از مسابقات به صورت رسمی و البته با شکلی مناسب به پایان برسد.


در این مراسم که برای ورود بازیکنان و مربیان محدودیت هایی قرار داده شده بود، نمایندگان هر تیم مدال ها و کاپ قهرمانی خود را تحویل گرفتند.

 

دیدگاه‌ها