کد خبر : 1693485 | 13 تیر 1399 ساعت 17:49 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

زارع: کلید باشگاههای آمل دست من بود

حمایت پدیده کشتی ایران از برگزاری لیگ

پدیده سنگین وزن کشتی آزاد گفت: کشتی گیران دوست دارند در لیگ کشتی بگیرند تا هم از نظر مالی ضرر نکنند و هم از نظر فنی و بدنی پیشرفت داشته باشند.

حمایت پدیده کشتی ایران از برگزاری لیگ

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع، پدیده سنگین وزن کشتی آزاد ایران در حالی قرارداد خود را با تیم بازار بزرگ ایران برای حضور در لیگ برتر کشتی امضا کرده که رقیب اصلی او یعنی پرویز هادی نیز در این تیم حضور دارد. این یعنی شانس رویارویی این دو کشتی گیر در لیگ از بین رفته، اما رقابت برای تصاحب دوبنده تیم ملی در المپیک ادامه خواهد داشت.
امیرحسین زارع درباره پیوستن خود به ایران مال به "ورزش سه" گفت: از تیم ایران مال پیشنهادی برای حضور در لیگ کشتی داشتم. سال قبل هم در این تیم حضور داشتم و از اینکه این همکاری ادامه داشته باشد، استقبال کردم. قراردادم را امضا کردم و امیدوارم لیگ بتواند به کشتی ما و البته به شخص من کمک کند تا بتوانم در مسابقات انتخابی و رقابت‌های بین‌المللی پیش رو آمادگی بالاتری داشته باشم. البته هدف نهایی من المپیک است و امیدوارم در مسیری که پیش رو دارم، موفق باشم.


وی درباره دوری چند ماهه از کشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: بله، دوری از کشتی که سخت است، اما خوشبختانه در شهر خودم آمل عزیزانی هستند که به من محبت داشتند و کلید باشگاهها را در اختیارم گذاشتند تا از تمرینات عقب نیفتم. خودمان محیط تمرین را ضدعفونی می کردیم و تمرینات را ادامه می‌دادیم. بیشتر تمرینات بدنسازی را انجام دادم تا از نظر بدنی افت نکنم و الان هم آمادگی نسبی دارم. هر زمان هم که لیگ شروع شود، با انجام تمرینات کشتی آمادگی‌ام را بیشتر می‌کنم و آماده حضور روی تشک می‌شوم.
دارنده مدال طلای مسابقات امیدهای جهان در سال 2019 در پاسخ به این سوال از نظر تو در شرایط فعلی امکان برگزاری لیگ کشتی هست یا خیر، گفت: امیدوارم این اجازه از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا داده شود تا کشتی‌گیران بتوانند در لیگ کشتی بگیرند. کشتی گیران دوست دارند در لیگ کشتی بگیرند تا هم از نظر مالی ضرر نکنند و هم از نظر فنی و بدنی پیشرفت داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها