کد خبر : 1693502 | 13 تیر 1399 ساعت 18:48 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

مانوئل نویر: این فینال تا آخر عمر در یادم می ماند

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ مدعی شد فضای فینال مقابل لورکوزن با همیشه متفاوت است.

مانوئل نویر: این فینال تا آخر عمر در یادم می ماند

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان به مصاف لورکوزن خواهد رفت و این تیم می تواند با کسب عنوان قهرمانی باز هم به دوگانه داخلی دست یابد. مانوئل نویر در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد چنین تجربه ای و برگزاری فینال بدون حضور تماشاگان همیشه در ذهن او خواهد ماند.

 

1508179

 

مانوئل نویر گفت: "من دوست ندارم در مورد مقطع بعد از فینال و دوره استراحت بازیکنان صحبت کنم زیرا در حال حاضر این بازی بسیار مهم است. ما بازیکنان روز دوشنبه در کمپ بایرن مونیخ ملاقات خواهیم داشت و مراسمی پیش رو داریم. ما فردا مقابل حریف قدرتمندی بازی می کنیم. حتی اگر چندین بار متوالی در فینال حضور پیدا کنیم نیز این اتفاق همیشه خاص است و به خصوص امسال که امسال متفاوت است. این یک تجربه همیشگی خواهد بود و تا آخر عمر در یاد ما بازیکنان می ماند.

 

بازی فینال همیشه بخش مهم و برجسته فصل است. متاسفانه فضای متفاوتی از آنچه تصور کرده بودیم وجود دارد. معمولا همیشه اینجا در برلین در مقطع برگزاری بازی فینال شلوغ بوده و فضا بسیار خاص است. اما ما با شرایط آنگونه که هست کنار می آییم و مشتاق فتح جام هستیم، این هدف بایرن مونیخ در بازی مقابل لورکئزن خواهد بود."

دیدگاه‌ها