کد خبر : 1693517 | 13 تیر 1399 ساعت 19:54 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریسینگ‌پوینت در راه گرفتنِ فراری و ردبول

برتری همیلتون در تمرین دوم گرندپری اتریش

تمرین دوم گرندپری اتریش با برتری مرسدس و پیشتازی لوییس همیلتون و والتری بوتاس به پایان رسید و چکو پرز راننده‌ی ریسینگ پوینت در جایگاه سوم قرار گرفت.

برتری همیلتون در تمرین دوم گرندپری اتریش

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین دوم در ردبول رینگ تیم‌ها با جدیت بیشتری به شبیه‌سازی دورهای تایم‌گیری خود پرداختند و همیلتون یک بار دیگر با نزدیک به  0.2 ثانیه اختلاف با بوتاس صدرنشین یک و دوی تیم مرسدس شد. هرچند همیلتون با ثبت زمان 1:04:304 هنوز نزدیک به یک ثانیه از دور پل‌پوزیشن سال گذشته‌ی چارلز لکلرک عقب است.

 
با وجود نمایش بی‌نقص مرسدس‌ها اما این سرعت تیم ریسینگ پوینت بود که چشم‌ها را خیره کردو سرجیو پرز راننده‌ی با تجربه‌تر صورتی‌ها توانست در رده‌ی سوم قرار بگیرد. گفته می‌شود که موتوری که این فصل مرسدس در اختیار ریسینگ‌پوینت قرار داده بسیار شبیه موتور فصل قبل تیم مرسدس است.
 
 
سباستین وتل از فراری پس از پرز در رده‌ی چهارم قرار گرفت و دنیل ریکاردوی رنو، لاندو نوریس مک‌لارن و لنس استرول دیگر راننده‌ی ریسینگ پوینت در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
 
 
تمرین دوم اما چندان مطابق میل ردبول که در دو فصل قبل در خانه‌ی خودشان ردبول‌ رینگ قهرمان شده‌اند خوب پیش نرفت. مکس ورستپن دو بار و الکس آلبون یک بار اسپین شدند و در میانه‌ی تمرین آلبون گزارش از مشکلی در عملکرد ماشین داد.
 
ورستپن با 0.9 ثانیه اختلاف با همیلتون در رده‌ی هشتم قرار گرفت و آلبون سیزدهم شد.
 
لکلرک و ساینز، هم‌تیمی‌های سال بعد فراری نیز در رده‌های نهم و دهم قرار گرفتند.

 

1508197

 

1508198

 
نیکلاس لطیفی راننده‌ی ایرانی کانادایی تیم ویلیامز هم در اولین حضور تمام و کمال خود در فرمول یک روز سختی را سپری کرد و با 1 ثانیه زمان بیشتر از هم‌تیمی با استعدادش جورج راسل، بیستم شد.
 
 
با توجه به دو تمرین امروز به نظر می‌رسد که ریسینگ پوینت قرار است دردسری حسابی برای فراری و ردبول باشد. ریسینگ پوینت ابزار پیروزی را دارد، باید دید که آیا پرز و استرول می‌توانند از این ابزار استفاده کنند؟
 
فردا از ساعت 14:30 الی 15:30 تمرین سوم و از ساعت 17:30 الی 18:30 تایم‌گیری گرندپری اتریش برگذار خواهد شد و هر دو را زنده و مستقیم از اپلیکیشن آنتن می‌توانید تماشا کنید.

دیدگاه‌ها