کد خبر : 1693528 | 13 تیر 1399 ساعت 20:38 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

به لوکا نمی‌بازد؛ آمار خوب ویسی مقابل بوناچیچ

سیمای نیمکت دو تیم ذوب آهن و پیکان نسبت به بازی رفت کاملا تغییر کرده و دوئل ویسی و بوناچیچ می‌تواند مصاف جذابی را رقم بزند.

به لوکا نمی‌بازد؛ آمار خوب ویسی مقابل بوناچیچ

به گزارش "ورزش سه" در دور رفت که پیکان توانست یکی از سه برد خود در لیگ نوزدهم را برابر ذوب آهن جشن بگیرد، حسین فرکی روی نیمکت پیکان می‌نشست و علیرضا منصوریان سکان‌دار ذوبی‌ها بود؛ اما از آن بازی تا امروز که حدود 9 ماه می‌گذرد، پیکان ویسی را جایگزین فرکی کرده و ذوب آهن هم ابتدا میودراگ رادولوویچ را جایگزین منصوریان و بعد به تازگی بوناچیچ را جایگزین رادولوویچ کرد و فردا اولین تجربه مربیگری لوکا در لیگ نوزدهم به حساب می‌آید.

 

در روز پاگشای بوناچیچ برای بازگشت دوباره‌اش به ذوب آهن، سبز پوشان اصفهانی باید به مصاف پیکان انتهای جدولی بروند؛ ذوبی‌ها هم چندان از مهلکه سقوط در امان نیستند و تنها 5 امتیاز با جمع فانوس به دستان لیگ فاصله دارند و همین مسئله باعث شده تا دوئل شاگردان بوناچیچ و ویسی فردا حساس و جذاب شود.

 

آمار منفی بوناچیچ در برابر ویسی، امید پیکانی‌ها برای فرار از انتهای جدول است؛ بوناچیچ در سه دیداری که مقابل ویسی قرار گرفته است، دو شکست را متحمل شده و یک‌بار مصاف‌شان با تساوی به پایان رسیده که نشان می‌دهد ویسی راه بردن بوناچیچ را خوب بلد است.

 

تقابل اول، ویسی سرمربی صبا بود و لوکا هدایت سپاهان را برعهده داشت که آن بازی بدون گل مساوی تمام شد؛ دوئل دوم این دو مربی در اهواز بود که در بازی رفت، استقلال خوزستانِ ویسی با گل‌های میلاد میداوودی و عادل کلاه کج از سد ذوب آهنِ بوناچیچ گذشت و در بازی برگشت هم، برد با گلزنی ابراهیم صالحی برای شاگردان عبدالله ویسی به ثبت رسید تا این‌چنین کارنامه موفق سرمربی این‌روزهای پیکان درباره لوکا بوناچیچ به ثبت برسد.

 

گفتنی است مصاف ذوب آهن و پیکان فردا از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها