کد خبر : 1693529 | 13 تیر 1399 ساعت 20:40 | 63.1K بازدید | 6 دیدگاه

فرانسیسکو فرارو:

لیونل مسی گفت هرگز تعویضم نکنید!

فرانسیسکو فرارو، سرمربی سابق زیر 20 ساله آلبی سلسته خاطره جالبی از لیونل مسی نقل کرده است.

لیونل مسی گفت هرگز تعویضم نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با لباس تیم ملی آرژانتین در سال 2005 قهرمان جهان شد و اولین بار آنجا نام این فوق ستاره مطرح شد. حالا فرانسیسکو فرارو به تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی شد مردم آرژانتین باید به خاطر داشتن مسی همیشه خدا را شکر کنند.

 

فرانسیسکو فرارو گفت: "این دردآور است که می گویند لیونل مسی در عرصه ملی موفق به فتح جام نشده است. آنچه که من می بینم است است که مسی در تیم ملی یا در بارسلونا هنوز یک پدیده و مرد شماره یک است. مسی یک سفیر است که دیدنش برای ما خوشحال کننده بوده است.

 

1508209

 

ما فقط نباید در مورد 700 گل مسی صحبت کنیم. وقتی او دو بازی موفق به گلزنی نمی شود به نظر می رسد شرایط خوبی ندارد. مسی در جریان جام جهانی 18 ساله شد. در طول این سالها پیشرفت او بسیار محسوس بوده است.

 

اگر مربیانی و هم بازیانی را که مسی در بارسلونا و تیم ملی داشته را تجزیه و تحلیل کنید، متوجه پیشرفت فوق العاده این بازیکن می شوید. در آن مقطع مسی یک هافبک راست بود که به سمت عمق حرکت می کرد، اما حالا می تواند در پست شماره 9 کاذب نیز بازی کرده و برای توپ گیری به مرکز زمین بیاید. مسی در نواختن ضربه سر و ایستگاهی هم پیشرفت کرده و همانطور که گابریل باتیستوتا گفت او یک فرازمینی است.

 

در آن جام من مسی را در نیمه دوم بازی با آلمان پس از اخراج چاکو تورس بیرون آوردم. بازی به پایان رسید، ما 0-1 پیروز شده و به جمع هشت تیم می رویم. به هتل که رفتیم مسی خواست با من صحبت کنم. او به من گفت. من بد بازی کردم و عذرخواهی می کنم، زیرا شما مرا بیرون آوردید و وجهه ام خراب شد. من نمی دانم، اما نمی خواهم تعویض شوم و همیشه می خواهم بازی کنم. به مسی گفتم کاری که کردی را هرگز با کسی مانند پپ گواردیولا یا یک مربی دیگر انجام نده. اما خدا را شکر که مسی آرژانتینی است و ما از بازی او لذت بردیم."

دیدگاه‌ها