کد خبر : 1693531 | 13 تیر 1399 ساعت 20:50 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هراتیان: آماری که داریم، پایین‌تر است؛

رد ادعای تعداد مبتلایان به کرونا در فولاد

رئیس ایفمارک تاکید کرد که آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در فولاد کمتر از تعداد عنوان شده از سوی اعضای این باشگاه است.

رد ادعای تعداد مبتلایان به کرونا در فولاد

به گزارش "ورزش سه"،  زهره هراتیان در گفت‌وگو با رادیو ورزش پیرامون ابتلای حدود ۱۰ نفر از اعضای تیم فولاد خوزستان به کرونا اظهار کرد: اینکه گفته شده بازیکنان فولاد کرونا گرفته‌اند، منظور کووید ۱۹ یا بیماری نیست. ممکن است این بازیکنان ناقل بدون علامت باشند.

 

او ادامه داد: اینکه نتیجه تست‌ها اعلام شود یا خیر، برعهده کارفرما یا خود فرد است؛ یعنی نمی‌توانیم کسی را اجبار کنیم که جواب آزمایش خود را (به صورت رسانه‌ای) اعلام کند یا نه ولی آن چیزی که به ما می‌گویند، محرمانه نزد ما می‌ماند.

 

رئیس ایفمارک درباره اینکه چه زمانی تیم‌ها باید به قرنطینه بروند، ابراز کرد: طبق پروتکل‌های فدراسیون پزشکی ورزشی که به ما به‌عنوان عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام شده و اخیرا تاکید کرده‌اند، باید ۲۵ درصد از اعضای کادر فنی یا بازیکنان مبتلای قطعی به کرونا شوند تا تیم به قرنطینه برود.

 

هراتیان یادآور شد: اگر کمتر از ۲۵ درصد از اعضای یک تیم مبتلا به کرونا شوند، فقط آن افراد به قرنطینه می‌روند و نیازی نیست این کار برای تمام اعضای تیم صورت بگیرد.

 

او درباره اینکه گفته شده ۶ بازیکن و ۵-۴ نفر از مربیان فولاد خوزستان مبتلا به کرونا شده‌اند، ابراز کرد: نه، اینطور نیست. چیزی که به ما اعلام کردند، کمتر از این رقم است.

 

رئیس ایفمارک درباره وضعیت سلامتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس از نظر کرونا گفت: استقلال تا الان جواب آزمایشی به ما ارائه نکرده ولی پرسپولیس تا قبل از شروع مسابقات پاسخ تست‌ها را به ما داد که مورد مثبت آنها از اعضای تدارکات بود. بنده هم موظف هستم طبق مستنداتی که به ما ارائه می‌شود، صحبت کنم.

 

دیدگاه‌ها