کد خبر : 1693535 | 13 تیر 1399 ساعت 21:06 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن تردیدی به ماندن در این تیم نداشته است.

واکنش ایکاردی به شایعه انتقال به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی بعد از سپری کردن روزهایی پرحاشیه در اینتر در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی پاری سن ژرمن شد و در نهایت قرارداد او با این باشگاه فرانسوی دائمی شد. حالا ایکاردی در مورد شایعات انتقال به یوونتوس و شرایط خود در فرانسه صحبت کرده است.

 

مائورو ایکاردی گفت: "به محض ورود از ایتالیا به پاریس، تصمیم من قطعی بود. گزینه خریدم در این فصل فعال می شد، اما من از فصل قبل در مورد همه چیز تصمیم گرفته بودم.

 

1499830

 

وقتی این گزینه به یک فرصت واقعی تبدیل شد، ما آن را با مدیران و لئوناردو مطرح کردیم. من این تصمیم را با خانواده ام ارزیابی کردم و همه تصمیم به ماندن گرفتیم. سپس لئوناردو تایید کرد که این گزینه قابل فعال شدن است و تصمیم گیری آسان بود. شایعات انتقال به یوونتوس؟ خیر، من در پاریس احساس خوبی دارم. در ایام تعطیلات به ایتالیا برگشتم و زمان را با خانواده گذراندم. تقریبا یک ساعت با هواپیما راه است و حالا خانواده ام به طور کامل در پاریس ساکن شده اند.

 

جدایی ادینسون کاوانی؟ من با کاوانی چه داخل زمین و چه بیرون رابطه خوبی داشتیم. او مردی فوق العاده بود و همیشه دلتنگ کاوانی خواهیم بود. نتایج تصمیمات با سرمربی است، اگر او فکر می کند که یک بازیکن خاص برای بازی خاصی بهتر است، باید به آن تصمیم احترام بگذارید."

دیدگاه‌ها