کد خبر : 1693554 | 13 تیر 1399 ساعت 23:13 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

گلرمان کرونا داشت و تعویض شد

مدیرعامل علم و ادب: گلهای دریافتی‌مان طبیعی نبود

مالک باشگاه علم و ادب تبریز مدعی شد به بازی هفته گذشته تیمش مشکوک بوده و به دنبال برخی مستندات است و در این خصوص می‌خواهد فردا به کمیته اخلاق نامه‌ای را ارسال کند!

مدیرعامل علم و ادب: گلهای دریافتی‌مان طبیعی نبود

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل بابازاده در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ یک اظهار داشت: ظاهرا روز گذشته جلسه ای در سازمان لیگ برگزار شده و خروجی این جلسه این بود که بازیکنان مبتلا به کرونا قرنطینه شده و تیم باید برابر آرمان گهر بازی کند. مگر چنین چیزی امکان دارد؟

 

بابازاده افزود: طی تماسی که با محمودزاده داشتم ایشان گفتند روز بازی عوامل برگزاری مسابقه در زمین حضور می یابند اینکه تیم شما حضور یابد یا نیابد به ما ارتباطی ندارد.

 

مالک باشگاه علم و ادب تبریز بیان داشت: مسائل بسیاری است که نمی توانم بیان کنم؛ در خصوص بازی با آلومینوم اراک نیز به دنبال مستنداتی هستم و در این خصوص با یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه نیز صحبت کردم.

 

وی افزود: قبل از تعطیلات کرونایی به سازمان لیگ نامه نوشتم و از آنها درخواست کردم با توجه به جایگاه تیم ما و از لحاظ امتیازی در شرایطی هستیم که در آینده احتمال ایجاد شائبه هایی است اجازه بدهید از بازیکنان تیم امید باشگاه که انگیزه زیادی هم دارند در مسابقات استفاده کنیم اما آنها جواب نامه ما را ندادند.

 

بابازاده اظهار کرد: پس از بازی با آلومینوم اراک به دنبال برخی مستندات هستم و در این خصوص نیز فردا به کمیته اخلاق نامه ای را ارسال خواهم کرد که به این قضیه ورود کرده و ما را کمک کنند.

 

او اضافه کرد: اگر 1% نیز این مسئله حقیقت داشته باشد خود من نیز این کمیته را کمک خواهم کرد من برای انجام تست PCR دوست ندارم هزینه کنم اما برای شفاف سازی این موضوع که این بازی سالم برگزار شده است هر هزینه ای لازم باشد پرداخت می کنم؛ ما نباید فضای فوتبال را به محل کثافت کاری ها تبدیل کنیم.

 

اسماعیل بابازاده مالک باشگاه علم و ادب تبریز همچنین اعلام کرد که آرمان ایازلو دروازه بان تیمش یکی از ۷ بازیکنی است که به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل نتوانست بازی قابل قبولی را برابر آلومینیوم انجام دهد و در نهایت تعویض شد؛ مدارک و لیست دیگران بازیکنان هم مشخص است و نمی‌شود اعلام کرد.

 

درباره گل‌های خورده تیمش برابر آلومینوم اراک هم توضیح داد: بله من هم قبول دارم گل‌های دریافتی ما چندان طبیعی نبود؛ او در این بخش از مصاحبه‌اش سخنان مجری درباره این‌که بعضی گل‌های تیمش که یک دروازه بان معمولی هم آن‌ها را نمی‌خورد، تایید کرد.

 

او همچنین در واکنش به صحبت‌های دکتر هراتیان توضیح داد: ما دو نوع کرونا داریم، کرونا ورزشی و کرونا مردمی؛ چرا که می‌خواهند لیگ را هر جور شده برگزار کنند و برای همین شرایط را وفق می‌دهند! برای همین مطمئن باشید لیگ تعطیل نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها