کد خبر : 1693565 | 14 تیر 1399 ساعت 00:50 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد فردا برای حضور در ادامه لیگ تصمیم می‌گیرد

علوی می‌گوید باشگاه فولاد فردا درباره حضور در ادامه مسابقات تصمیم گیری خواهد کرد.

فولاد فردا برای حضور در ادامه لیگ تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد علوی سرپرست تیم فولاد درباره آخرین وضعیت این تیم و موارد کرونایی آن ها گفت: آقای نکونام مصاحبه کردند و گفتند شش نفر از بازیکنان کووید19 برایشان ثبت شده اما صددرصد را فردا می‌فهمیم چون تست دومی گرفته شده. این عزیزان در قرنطینه هستند و ماتنها تیمی هستیم که طبق پروتکل هر 5 روز تست خون و PCR را انجام می‌دهیم و گزارش خود را هر 5 روز به سازمان لیگ ارائه می‌کنیم و شفاف سازی کرده ایم.

 

او در این خصوص که بازیکنان به چه شکلی مبتلا شده اند، عنوان کرد: بازیکنان آماده هستند که بعد از بازی و تمرین کنار خانواده و دوستان بروند. برای همین نمی‌توانیم بازیکنان را کنترل کنیم اما این که دوستان استقلالی فرموده اند که ما چون اینجای جدول هستیم آقای نکونام چنین صحبتی انجام داده اند، این صحیح نیست. من می‌توانم ثابت کنم که مدیریت محترم ما آقای آذری قبل از آغاز بازی ها از سازمان لیگ خواست بازی ها برگزار نشوند تا سلامتی بازیکنان و افراد درگیر در فوتبال برای ما مهم است.

 

علوی درباره موضع باشگاه توضیح داد: این را آقای آذری بیشتر در جریان هستند و جلسه ای با آقای نکونام دارند که فردا اگر این اتفاق بیفتد ایشان به سازمان لیگ می‌روند و تصمیم گیری می‌کنند و خودشان بیشتر در جریان هستند که درباره کووید19 چه اتفاقاتی در تیممان رخ می‌دهد.

 

سرپرست فولاد همچنین به نام های بازیکنان کرونایی هم پرداخت و گفت: آقای فرزاد جعفری و آقای حسن بیت سعید با ما نیستند و در قرنطینه هستند و چند نفر دیگر که مشکوک بودیم در قرنطینه حضور دارند و فردا اگر تست بقیه هم قطعی شود نام هایشان را اعلام می‌کنیم.

 

وی در پایان همچنین افزود: یکی از مربیان خارجی ما که کمک مربی بدنساز ماست هم مبتلا به کرونا شده و در اهواز قرنطینه است و جا دارد یک گله از فدراسیون کنیم که گفته بودند ما محرمانه باید این را نگه داریم اما یک ساعت بعد انتشار گزارش، همه فهمیدند و پخش شد.

دیدگاه‌ها