کد خبر : 1693580 | 14 تیر 1399 ساعت 09:34 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

استیلی دوباره سرمربی تیم امید می شود

با نظر مثبت اعضای کمیته فنی حمید استیلی بار دیگر هدایت تیم زیر 23 ساله های ایران را برعهده خواهد گرفت.

استیلی دوباره سرمربی تیم امید می شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 سال ایران باید خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در ژو ئن 2021 آماده کند. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود که یک دوره در میان این بازی ها به بهانه صعود به المپیک برگزار خواهد شد.به تازگی هم مسابقات قهرمانی  زیر 23 سال آسیا و صعود به المپیک در تایلند برگزار شد که تیم ایران با وجودارایه بازی های خوب در برابر حریفان موفق به صعود نشد. دوره بعدی این بازی ها تنها با انگیزه قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند که جنبه صعود به المپیک را داشت حمید استیلی سرمربی تیم بود که در نهایت نتوانست امیدها را به المپیک رهنمون کند. کمیته فنی اما بر این عقیده است با توجه به تجربیات خوبی که حمید استیلی از این بازی ها اندوخته می تواند مربی خوبی در ادامه مسیر برای این تیم باشد و اینبار قصد تعویض در کادر فنی تیم امید را ندارد. اتفاقی که در گذشته به دفعات رخ داده بود. نمونه اش در دوره قبل تیم امید در مسیر صعود به المپیک 4 مربی را به خود دید! ابتدا و در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و در بیشکک امیر حسین پیروانی سرمربی تیم بود. در ادامه هدایت تیم به کرانچار محول شد! فرهاد مجیدی سومین مربی تیم امید لقب گرفت و در نهایت هم حمید استیلی در مسابقات تایلند روی نیمکت تیم نشست در حالی که حتی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تیم ها در همه این سال ها با یک مربی به کار خود ادامه دادند. نمونه اش قطر که با سانچس شروع کرد و با سانچس هم بازی ها را به پایان برد ودر نهایت هم همانند ایران موفق به صعود به المپیک توکیو نشد.

 

همان طور که اشاره شد اینبار کمیته فنی قصد تغییر رویه دارد و همانند دوره قبل می خواهد از وجود حمید استیلی در راس کادر فنی تیم امید بهره ببرد. حمید استیلی به تازگی با پیشنهاد هدایت تیم ملی جوانان هم روبرو شد که در یک تصمیم درست به دلیل عدم شناخت از تیم و هم چنین فرصت کم باقی مانده تا شروع بازی های جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی هدایت این تیم را قبول نکرد!

دیدگاه‌ها