کد خبر : 1693588 | 14 تیر 1399 ساعت 10:38 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

امسال نمی توانیم چرخه انتخابی را اجرا کنیم

کاوه: روس ها دنبال برگزاری مسابقات جهانی بودند

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: روس ها که به دنبال برگزاری رقابت های جهانی بعد از لغو المپیک بودند، به خواسته خود رسیدند.

کاوه: روس ها دنبال برگزاری مسابقات جهانی بودند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیش بینی می شد اتحادیه جهانی کشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا دیگر برنامه ای برای برگزاری مسابقات در سال 2020 نداشته باشد، اما شب گذشته ایمیلی برای همه فدراسیون ها از جمله ایران ارسال شد که خبر از برگزاری رقابت های جهانی در آذرماه می داد.


حالا با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی در ماههای اخیر و برنامه ریزی بلندمدت فدراسیون برای المپیک توکیو در سال 2021، خبر اتحادیه جهانی باعث غافلگیری خیلی از کشورها از جمله ایران شده و باید دید فدراسیون با مدیریت علیرضا دبیر چه تدبیری را برای حضور یک تیم آماده در مسابقات جهانی می اندیشد.


محسن کاوه، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در این باره به "ورزش سه" گفت: با در یکی، 2 روز آینده جلسه ای را برگزار کنیم و برنامه خود را برای حضور در این مسابقات تعیین کنیم. به هر حال الان در شرایط بحران قرار داریم و کشتی گیران خیلی از کشورها در ماههای اخیر مثل کشتی گیران ما تمرین نکردند. باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم و هدف خود را از حضور در این مسابقات مشخص کنیم.


وی افزود: با اینکه برای برگزاری مسابقات شروطی قرار داده شده، اما به نظر می رسد روس ها که به دنبال برگزاری رقابت های جهانی بعد از لغو المپیک بودند، به خواسته خود رسیدند. پیش بینی می شد که امسال یک مسابقه برای کشتی گیران ترتیب داده شود.


مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که امکان اجرای چرخه انتخابی در مدت کوتاه باقی مانده وجود دارد یا خیر، گفت: مدت زمان کوتاهی پیش رو داریم و بعید می دانم امسال بتوانیم چرخه را اجرا کنیم. به نظرم بعد از جلسه ای که با مدیریت فدراسیون و کادرفنی تیم های ملی داشته باشیم، می توانیم بهتر درباره برنامه های خود صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها