کد خبر : 1693591 | 14 تیر 1399 ساعت 10:40 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا و ترسیم خطوط قرمز؛ هشدار به اوزیل و گوندوزی

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به صراحت اعلام کرد که انتظار دارد بازیکنانش برای اینکه در برنامه‌های او جایی داشته باشند، چطور رفتار کنند.

آرتتا و ترسیم خطوط قرمز؛ هشدار به اوزیل و گوندوزی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تنش‌های اخیر در باشگاه آرسنال به خصوص تنش بوجود آمده بین دو بازیکن سرشناس این تیم مسوت اوزیل و ماتئو گوندوزی، با سرمربی این تیم میکل آرتتا، حالا آرتتا به صراحت اعلام کرد این دو بازیکن برای اینکه جایگاه خود در برنامه‌های او را بدست بیاورند باید چه رفتاری داشته باشند.

 

1484590

 

میکل آرتتا در این باره گفت:" ما بازیکنانی می‌خواهیم که به ارزش‌هایمان احترام بگذارند، به فرهنگ باشگاه 100درصد متعهد باشند و نسبت به آنچه از آنها می‌خواهیم مسئولیت‌پذیری نشان بدهند".

 

1508287

 

سرمربی آرسنال در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" ما بازیکنانی می‌خواهیم که آماده کمک کردن به هم و جنگیدن به خاطر هم باشند. بازیکنانی که از بازی کردن کنار هم لذت ببرند. وقتی چند روز پیش گفتم بازیکن باید احساس کند با بقیه اعضای تیم سوار یک کشتی است منظورم این بود. کسی که چنین رفتاری داشته باشد ما با آغوش باز منتظرش خواهیم بود، سعی می‌کنیم به بهترین شکل کمکش کنیم تا از فوتبال بازی کردن در تیم ما نهایت لذت را ببرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها